اخبار داغ

پیرو وضعیت اسفناک کم آبی؛

مردم برازجان نسبت به عدم مدیریت آب تجمع کردند+تصاویر

مردم برازجان نسبت به عدم مدیریت آب تجمع کردند+تصاویر
به دلیل کم بود آب شرب در دشتستان مردم برازجان جهت رسیدگی مسئولان به این موضوع مقابل اداره آب دشتستان تجمع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "سپاس" با آمدن فصل گرما بازهم داستان بی آبی صحبت های شب و روز خانه های مردم دشتستان شده است حتی این روزها مردم را نیز کلافه کرده است و با زبان روزه در دمای 50 درجه باید بشکه به دست در جستجوی آب باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "سپاس",

حدود سه هفته است که مردم آب برای استفاده خود در منازل ندارند و ماه رمضان را در این بی آبی به پایان رساندند ولی در این بین مسولین مثل همیشه فقط قول می دهند ولی مردم به دنبال عمل و آب هستند.

,

روزهای گذشته مردم شهر برازجان چندین بار در فضای مجازی با ایجاد پویش های #برازجان_آب ندارد و برازجان_تشنه_است اعتراض خود را به مسئولین رسانده اند و همچنین مردم بارها با حضور به اداره آبفا شهرستان دشتستان اعتراض خود را انتقال داده اند تا با این حرکت خود شاید مسئولین چاره ای بیاندیشند و فکری برای خواسته های به حق مردم کنند.

,

 

,

 تصاویر زیر تجمع اعتراض آمیز مردم  شهر برازجان مقابل اداره آبفا است که خواستار تهیه آب شرب شهری شدند که اعضای شورای شهر در بین مردم حضور داشتند.

,

 

,

, ,

 

,

لازم به ذکر است که در روزهای گذشته خبری به نقل از فرماندار و  نماینده مردم دشتستان درباره بهتر شدن آب در رسانه ها منتشر شد اما تا این لحظه همچنان مردم دشتستان مانند سایر شهرستانهای استان با مشکل کم ابی روبرو هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه