اخبار داغ

مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری:

۲۰ درصد از اراضی چهارمحال و بختیاری کاداستر شدند

۲۰ درصد از اراضی چهارمحال و بختیاری کاداستر شدند
مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون ۲۰ درصد از اراضی استان کاداستر شدند که این رقم بسیار خوبی است و تلاش ما بر این است که تا پایان سال آن را افزایش دهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ذبیح الله غریب مدیر کل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛  اظهار کرد: کاداستر در بحث زیر ساخت ها و  مستند سازی  از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: اطلاعات دقیقی از میزان اراضی، حد و حدود اراضی ، مالکیت و نقش آن ها نداریم و اینها موجب شده که اطلاعات متفاوتی در دست ما باشد و پاسخ استعلامات بخش کشاورزی مشکل داشته باشد.

غریب ادامه داد: تا کنون 20 درصد از اراضی استان ما کاداستر شدند که این رقم بسیار خوبی است و تلاش ما بر این است که تا پایان سال آن را افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه رفع تداخل اراضی که کار بسیار ارزشمندی است در سال 95 ابلاغ و در استان ها شروع شد بیان داشت: در سطح این استان رفع تداخل اراضی شروع و تا کنون نتوانسته ایم کار خوبی را پیش ببریم.

غریب افزود: در سال گذشته موضوع رفع تداخل اراضی نهایی و مشکلات را بررسی کردیم تا  در کارگروه رفع تداخلات اراضی ملی مطرح شود.

وی با اشاره به اینکه برای مشکلات اراضی تا کنون 80 جلسه تشکیل شده است اذعان داشت: 23 هزار هکتار از اراضی ملی تثبیت و حد و حدودات آن مشخص شده ، 21 پلاک دارای تداخل بوده اند و 3 هزار از اراضی نیز تعیین تکلیف شده است و امسال نیز تعیین تکلیف 25 درصد اراضی و پلاک ها نیز در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه