اخبار داغ

فرماندار میاندوآب تاکید کرد؛

لزوم توجه ویژه به مکانیزاسیون کشاورزی و توسعه آبیاری های نوین

لزوم توجه ویژه به مکانیزاسیون کشاورزی و توسعه آبیاری های نوین
فرماندار میاندوآب گفت: آموزش اصول فنی و مهندسی به کشاورزان یکی از مهمترین وظایف جهاد کشاورزی است که باید آن را در نظر داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، ناصر امیری امروز در دیدار رئیس و کارکنان جهاد کشاورزی میاندوآب با بیان اینکه جهاد سازندگی و کشاوزی، یکی از یادگاران امام خمینی است، اظهار کرد: تاسیس جهاد سازندگی، کمیته امداد و بسیج از اقدامات مدبرانه حضرت امام خمینی(ره) بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

فرماندار میاندوآب گفت: بعد از امام خمینی(ره) نیز مقام معظم ادامه دهنده راه ایشان بوده و همیشه بر نقش این نهادها در کشور تاکید کرده اند.

,

وی با اشاره به اینکه جهاد سازندگی نقش مهمی در هشت سال دفاع مقدس ونیز دوران سازندگی کشور داشته است، افزود: امروز نیز جهاد کشاورزی نقش مهمی در کشور داشته و باید به نقش خود به بهترین نحو عمل کند.

,

امیری با تاکید بر اینکه جهاد کشاورزی باید در خدمت کشاورزان باشد، تصریح کرد: آموزش اصول فنی و مهندسی به کشاورزان یکی از مهمترین وظایف جهاد کشاورزی است که باید آن را در نظر داشته باشد و همواره به فکر کشاورزان باشد.

,

وی در ادامه با اشاره به موضوع ستاد احیای دریاچه ارومیه و مصوبات این ستاد گفت: باید مصوبات ستاد احیای دریاچه ارومیه را در نظر داشته و در حالی که در راستای مصوبات این ستاد عمل می کنیم، در کنار آن برای توسعه کشاورزی نیز گام برداریم.

,

فرماندار میاندوآب افزود: توسعه آبیاری های نوین و آبیاری قطره ای برای مدیریت منابع آبی یکی از اقدامات مهمی است که باید همواره مد نظر قرار گیرد و در کنار آن نیز مکانیزاسیون کشاورزی و توسعه کشاورزی در اولویت باشد.

,

امیری با تأکید بر خدمت رسانی صادقانه به مردم اظهار کرد: مسئولیت یک امانت است که باید به نحو احسن آن را به سرانجام برسانیم و نباید در خدمت یک عده خاص باشیم بلکه باید به همه خدمت کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه