اخبار داغ

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در مجلس:

بسته پیشنهادی باعث ورود سرمایه به کانال های صحیح اقتصاد ملی می شود

بسته پیشنهادی باعث ورود سرمایه به کانال های صحیح اقتصاد ملی می شود
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی در مجلس با اشاره به ارائه بسته پیشنهادی برای برون رفت بانک ها از مشکلات اقتصادی به سران قوا ، گفت: بانک ها باید زمینه فراهم سازی ورود مردم به حوزه های اقتصادی را فراهم کنند که این اقدام موجب ورود سرمایه به کانال های صحیح اقتصاد ملی می گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  امیر خجسته در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به برنامه اقتصادی ویژه و منطبق با شرایط فعلی کشور، اظهار داشت: بسته اقتصادی برای سران سه قوه ارسال شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد:با توجه به شرایط دشوار اقتصادی امروز کشور و تحریم های گسترده باید برنامه ویژه ای برای برون رفت از این مشکلات طراحی شود که در همین راستا برنامه ای مطابق با رهنمود های مقام معظم رهبری توسط کاشناسان فراکسسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس طراحی و برای سران سه قوه ارسال شد.

,

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری در مجلس شورای اسلامی با تشریح این بسته گفت: برنامه ی پیشنهادی فراکسیون به سران قوا با آسیب شناسی وضعیت فعلی اقتصادی و مشکلات بانک های کشور آغاز و برای حل هر یک از این مشکلات راه حل پیشنهادی ارائه گردیده است.

,

وی اضافه کرد: هر کدام از این پیشنهادات و راه حل های آن در بازه های زمانی کوتاه مدت و بلند مدت طراحی شده است.

,

خجسته با اشاره به اینکه در این زمینه بانک ها باید زمینه فراهم سازی ورود مردم به حوزه های اقتصادی فراهم شود، خاطرنشان کرد: این اقدام موجب ورود سرمایه به کانال های صحیح اقتصاد ملی می گردد .

,

وی بیان داشت: تا زمانی که این زمینه فراهم نگردد مردم برای شرکت در فعالیت های اقتصادی تمایل به خروج سرمایه خود از بانک ها از جمله بانک های خصوصی دارند البته در این برنامه نیز بخشی از پیشنهادات به این موضوع اختصاص یافته است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه