اخبار داغ

معاون اقتصادی استاندار قزوین:

بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی هستند/ با کم‌کاری‌ها برخورد می‌شود

بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی هستند/ با کم‌کاری‌ها برخورد می‌شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: عملکرد بانک‌های استان در پرداخت تسهیلات روستایی زیر ذره بین است و در پایان سال مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین شب گذشته(سه شنبه) در نشست شورای اشتغال و توسعه قزوین در استانداری اظهار کرد: بانک‌ها باید نهایت تلاش خود را به کار بگیرند تا متقاضیان دریافت تسهیلات روستایی بتوانند وام‌های مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنند تا با وجوه دریافتی به اجرای طرح‌های اقتصادی اشتغالزا بپردازند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , صبح قزوین,


وی با بیان اینکه رتبه قزوین در بخش ارایه تسهیلات روستایی به متقاضیان باید به سرعت ارتقا پیدا کند، افزود: رقابت بالایی بین استان‌های کشور برای جذب منابع مربوط به این تسهیلات وجود دارد؛ بنابراین نباید در این حوزه با کم کاری مدیران دستگاه‌ها و بانک‌ها مواجه باشیم. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین اذعان کرد: بانک‌ها باید برای سرعت بخشیدن به ارائه تسهیلات روستایی با دستگاه‌های اجرایی مرتبط مانند جهاد کشاورزی، صنعت،معدن و تجارت و میراث فرهنگی هم اندیشی کنند.

وی گفت: باید به متقاضیان دریافت تسهیلات روستایی اعلام شود که تا پایان خرداد ماه جاری فرصت دارند تا پرونده خود را تکمیل کنند در غیر این صورت وام به آنها تعلق نمی‌گیرد. 

اختصاص بیشترین پرداخت تسهیلان به آبیک
این مسئول با بیان اینکه تاکنون 568 پرونده به منظور ارائه تسهیلات اشتغالزایی روستایی به بانک‌های استان ارسال شده که رقم مربوط به آنها یک هزار و 260 میلیارد ریال است، ابراز کرد: بانک‌ها بهانه ای برای ندادن تسهیلات به متقاضیانی که مدارک آنها کامل است، ندارند. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین با بیان اینکه تسهیلات بانکی به بخش‌های مختلف تزریق شده و بستر اشتغالزایی و رشد اقتصادی در جامعه را فراهم می‌کند، گفت: تسهیلات مورد نیاز متقاضیان در بخش‌های سلامت، خدمات و فناوری اطلاعات و ورزش با کم توجهی در پرداخت روبروست و این معضل را باید با همکاری استانداری، فرمانداریها و دستگاه‌های مربوطه و بانک‌ها مرتفع کرد. 

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی قزوین نیز در این نشست گفت: بیشترین میزان ارائه تسهیلات روستایی استان تاکنون با 19 درصد به شهرستان آبیک اختصاص داشته است. 

مسعود بابایی افزود: تاکنون صندوق کارآفرینی مهر امید با 9 میلیارد و 500 میلیون ریال بیشترین سهم را در ارائه تسهیلات روستایی در بین بانک‌های استان داشته است.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
, اختصاص بیشترین پرداخت تسهیلان به آبیک,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه