اخبار داغ

استقبال مردمی از کتاب یادت باشد در استان بوشهر

استقبال مردمی از کتاب یادت باشد در استان بوشهر
کتاب یادت باشد با استقبال مردمی در استان بوشهر در مدت کوتاهی بیش از هزار جلد فروش کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سپاس؛ عباس صالحی نیک نماینده فروش کتاب یادت باشد در استان بوشهر به خبرنگار سپاس گفت: این کتاب روایتی کاملاً عاشقانه از چهار سال زندگی شهید مدافع حرم حمید سیاهکالی‌مرادی است که از پنجره نگاه همسر بزرگوار ایشان روایت شده و توسط محمدرسول ملاحسنی به رشته تحریر درآمده است، کتابی که در 10 فصل فراز و فرود یک زندگی عاشقانه را از روز نخست خواستگاری تا روزهای بعد از شهادت به تصویر می‌کشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

صالحی نیک ادامه داد: این کتاب در مدت کوتاهی با استقبال مردمی تاکنون بیش از هزار جلد فروش داشته است و این آمار در حال افزایش است.

,

وی گفت: همراه کتاب «یادت باشد» بیست سؤال که از متن کتاب طراحی شده است به همراه کد قرعه‌کشی تحویل مخاطبان می‌شود. هر خواننده می‌تواند پس از خرید کتاب و مطالعه آن با پاسخگویی به سؤالات در مسابقه کتابخوانی شرکت کند.

,

نماینده فروش کتاب یادت باشد در استان بوشهر گفت: برای نوشتن این کتاب 2 سال زمان صرف شده است و از اسفند سال گذشته تاکنون به چاپ نهم رسیده است.

,

وی گفت: علاقمندان می توانند برای خرید این کتاب عدد 77 را به سامانه 5000538134 ارسال کنند.

,

به گزارش سپاس؛ حمید سیاهکالی مرادی در سال 1368 در قزوین به دنیا آمد و در پاییز سال 1394 و در سن 26 سالگی در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به شهادت رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه