اخبار داغ

شهردار اردستان خبر داد؛

ایجاد جاده سلامت در اردستان/ آغاز عملیات آسفالت شهر و رینگ غربی به محض دریافت قیر مصوب

ایجاد جاده سلامت در اردستان/ آغاز عملیات آسفالت شهر و رینگ غربی به محض دریافت قیر مصوب
شهردار اردستان، گفت: با مساعدت نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی مقدار یک هزار تن قیر برای شهرداری تصویب شده که در صورت دریافت، عملیات آسفالت شهر و رینگ غربی انجام خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ محسن حیدری شامگاه گذشته در نشست خبری خود در شهرداری اردستان اظهار کرد: شهرداری یک نهاد اجتماعی، عمومی و خودکفا است بدین معنی که با مشارکت مردم و تعاملات اجتماعی شکل می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: پیشرفت توسعه هم در یک نگاه اجتماعی شکل می گیرد و پیگیری مقوله توسعه از وظایف شهرداری است.

,

شهردار اردستان گفت: وقتی نگاه اجتماعی به شهر پیدا می شود، مفهوم نحوه توسعه فراگیر خواهد شد و توسعه خود یک مقوله فرهنگی بوده که آمیخته با فرهنگ جامعه است که اگر فرهنگ توسعه همه گیر باشد پیشرفت و تعالی انجام می شود.

,

حیدری با بیان اینکه مشکل توسعه در اردستان اشتغال و آب نیست بلکه نحوه تعاملات اجتماعی و خاص همگانی است، تصریح کرد: در این شهر باید مقوله گروه گرایی، حزب گرایی بدون تفکر در راستای ضد توسعه رخت بر بندد.

,

وی با بیان اینکه باید حزب و جناح قربانی توسعه شود، تاکید کرد: باید خبرنگاران این شهر برای دفاع همه جانبه شهروندی آموزش دیده و بزرگان، مسئولان و آحاد مردم بخواهند تا توسعه انجام شود.

,

شهردار اردستان خاطرنشان کرد: وقتی زیر ساخت در اردستان موجود بوده ولی توسعه انجام نمی شود یعنی عرصه و شرایط سخت خود ساخته است و ما وارد یک خود تحریمی شده ایم و تعاملات اجتماعی و فرهنگ شهر نشینی و جامعه پذیری دچار مشکل شده است.

,

حیدری با اشاره به اینکه شهرداری برای رسیدن به اهداف تعیین شده نگاهی تعاملانه و دو سویه به مردم و شورای شهر دارد که برخواسته از مردم است، افزود: 81 سال از عمر شهرداری اردستان می گذرد اما این شهرستان هنوز برای اجرای طرح های خود کارگاه مستقل ندارد.

,

وی همچنین تصریح کرد: پارک حافظ اردستان با اعتبار 3 میلیارد ریال در حال بهره برداری بوده و ایجاد پارک پردیسان با برآورد 30 میلیارد ریال آغاز شده و پیشرفت قابل ملاحظه ای را داشته است.

,

شهردار اردستان با اشاره به بدهی 15 میلیارد ریالی آسفالت این شهرداری در گذشته اعلام کرد: با مساعدت نماینده اردستان در مجلس شورای اسلامی مقدار یک هزار تن قیر برای شهرداری تصویب شده که در صورت دریافت، عملیات آسفالت شهر و رینگ غربی انجام خواهد شد.

,

حیدری از اجرایی شدن جاده سلامت در اردستان خبر داد که موضوع آزاد سازی زمین آن در حال پیگیری است.

,

وی یادآوری کرد: شهرداری اردستان 42 میلیارد و 500 میلیون ریال بدهی قبلی داشته که 25 میلیارد ریال هم بدهی دولتی است و در واقع بودجه تحویلی به شهرداری 60 میلیارد ریال و بدهی ها 70 میلیارد ریال است.

,

شهردار اردستان  همچنین از طرح های بازآفرینی در اردستان خبر داد که پروژه اطراف مسجد جامع اردستان با بودجه 11 میلیارد و 500 میلیون ریال آغاز شده است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه