اخبار داغ

کارگردان فیلم «کابوس سیاه»:

مسئولان به توسعه هنر در بشاگرد بها دهند/ کمبود امکانات فرهنگی آزارم می دهد

مسئولان به توسعه هنر در بشاگرد بها دهند/ کمبود امکانات فرهنگی آزارم می دهد
هنرمند بشاگردی با بیان اینکه مسئولان به هنرمند و هنر بها دهند و حرف هایشان پشتوانه و کمک به هنرمند باشد، گفت: در حال حاضر برنامه ای جز شناخت استعدادها و توانایی هنر جوانان بشاگرد در نظرم نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جابر علیمراد، کارگردان فیلم کوتاه «کابوس سیاه» در گفتگو با خبرنگار فرهنگ کده، اظهار کرد: از دوران راهنمایی به دلیل علاقه زیاد وارد عرصه هنری شدم و همیشه سعی بر این داشتم که در مراسمات ملی مذهبی حضور پیدا کنم و در آن زمان تنها مشوقم محمد جباری مدیر مدرسه راهنمایی شهید باهنر خمینی شهر بشاگرد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ کده,

این هنرمند بشاگردی با بیان اینکه در حال حاضر در حال ساخت فیلم کوتاهی به نام «کابوس سیاه» با موضوع مظلومیت مدافعان حرم هستم، افزود: این فیلم با تهیه کنندگی رحیم رحیمی که صرفا سنجش و توانایی استعدادهای شهرستان بشاگرد در حال ساخت است.

,

علیمراد با اشاره به اینکه هنوز زمان پخش این فیلم مشخص نیست، تصریح کرد: در تلاش هستیم که با همت شما خبرنگاران و مسئولان استانی بتوانیم از شبکه استانی خلیج فارس پخش شود.

,

وی به اهداف خود برای ساخت فیلم «کابوس سیاه» اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه احساس و توانایی خودم در چارچوب کارگردانی و همچنین توانایی هنر دوستانم، سبب این شد که به فکر ساخت فیلم بیافتم.

,

 نبود امکانات برای پیشرفت هنرمندان شهرم آزارم می دهد

,  نبود امکانات برای پیشرفت هنرمندان شهرم آزارم می دهد,

کارگردان فیلم کوتاه «کابوس سیاه» بیان کرد: سالها در بشاگرد زندگی کرده ام و تعصب خاصی به شهرستانم دارم تا جایی که از نبود امکانات برای پیشرفت هنرمندان این شهرستان آزارم می دهد.

,

علیمراد با بیان اینکه هنوز در زمینه هنر تئاتر فعالیت دارم، گفت: تئاتر حس عجیب دارد و اجرای جالب آن تاثیر زیادی بر روی مخاطب تاثیر می گذارد و به همین دلیل در تئاتر باید موضوع جذاب و متناسب با همه سلایق انتخاب شود.

,

 

,

مسئولان به توسعه هنر در بشاگرد بها دهند

, مسئولان به توسعه هنر در بشاگرد بها دهند, مسئولان به توسعه هنر در بشاگرد بها دهند,

وی تصریح کرد: تئاتر های زیادی تاکنون بازی کرده ام که اغلب متناسب با آن برنامه، جلسه یا جشن بوده به طور مثال در جشن ازدواج آسان که طرح جالبی برای جلوگیری از هزینه گزاف و اسراف است را به اجرا در آوردیم که مدیر اجرایی آن کانون فرهیختگان بشاگرد است.

,

این هنرمند بشاگردی به خصلت های خود اشاره کرد و گفت: از بارزترین خصلت هایم این است که بسیار شوخ طبع  هستم و از حرف مردم ناامید نمی شوم.

,

علیمراد به انتظارات خود از مسئولان و برنامه آینده خود پرداخت و خاطر نشان کرد: انتظارم از مسئولان این است که به هنرمند بها بدند و حرف هایشان پشتوانه و کمک به هنرمند باشد و در حال حاضر برنامه ای جز شناخت استعدادها و توانایی هنر جوانان بشاگرد در نظرم نیست.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه