اخبار داغ

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان:

مطالبه‌گری دانشجویان به نفع مسئولان است

مطالبه‌گری دانشجویان به نفع مسئولان است
مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان گفت: باید مسئولان از ظرفیت جوانان به ویژه قشر دانشجویان انقلابی و مطالبه گر که بدون شک می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات پیچیده در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و حتی سیاسی باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، صبح امروز نشست و دیدار صمیمی دانشجویان قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی سمنان با عبدالمحمد منتظر حجت مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان و مهدی دیابی معاونت روابط عمومی سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , مرآت, ، ,

مطالبه گری، محور فعالیت قرارگاه شهید روشن بسیج دانشجویی است

, مطالبه گری، محور فعالیت قرارگاه شهید روشن بسیج دانشجویی است,

ابتدا در این دیدار سینا دهقانپور دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی استان سمنان به اهداف و مأموریت ها اشاره کرد و گفت: بر اساس این اهداف و مأموریت ها بسیج دانشجویی قرارگاه هایی را در سطح کشور راه اندازی کرده است که دائر مدار تمامی آن فعالیت ها بر محور انقلابی گری و مطالبه گری است.

,

وی از مدیرکل مرکز صدا و سیمای سمنان به دلیل حمایت رسانه ای از محوریت شعار سال با هدف اعتلای نظام و انقلاب اسلامی تقدیر کرد و گفت: یکی از مهمترین وظایف دانشجویان در قرارگاه شهید احمدی روشن، مطالبه گری تخصصی با تشخیص صحیح و رویکردی مسئله محور از مسئولان جهت حل و فصل مشکلات در حوزه های مختلف است.

,

دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی استان سمنان خاطرنشان کرد: قلب اصلی این قرارگاه دانشجویی متشکل از دانشجویان دغدغه مند و انقلابی است که در معاونت دانشجویی حدود 5 سال و اکنون حدود یکسال است که در 31 استان کشور تشکیل شده است.

,

دانشجویان انقلابی سرمایه های  نظام هستند

, دانشجویان انقلابی سرمایه های  نظام هستند,

در ادامه عبدالمحمد منتظر حجت مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان اظهار داشت: دانشجویان انقلابی و دغدغه مند برای کشور و نظام ارزشمند هستند؛ چرا که آینده مملکت را می سازند.

, عبدالمحمد منتظر حجت,

وی با اشاره به تأکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب مبنی بر بهره گیری از ظرفیت جوانان و همچنین مدیریت جهادی اظهار کرد: نیاز نظام ما این دانشجویان هستند.

,

مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان مدیریت جهادی برگرفته از فرهنگ ارزشمند بسیج است؛ گفت: دانشجویان مطالبه گر بهترین یاری گران مسئولان خدمت رسان در حل مشکلات و چالش ها هستند.

,

نقش دانشجویان در رفع مشکلات سازنده است

, نقش دانشجویان در رفع مشکلات سازنده است,

در پایان نیز مهدی دیابی معاون روابط عمومی سپاه استان سمنان ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این نشست خواستار برپایی فصلی آن شد و گفت: دانشجویان می توانند نقش سازنده، اثرگذار و مهمی در رساندن مشکلات بطن و متن جامعه به گوش مسئولان داشته باشند.

,

وی با اشاره به کارهای خوبی که با انجام اردوهای جهادی صورت گرفته است؛ خواستار پوشش گسترده آن در سال جاری همچون سال های گذشته شد.

,

معاون روابط عمومی سپاه استان سمنان خاطرنشان کرد: مجموعه روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان سمنان آمادگی کامل خود را در راستای همکاری با قرارگاه و همچنین صدا و سیما اعلام می دارد و هر کاری که از دستمان برآید؛ دریغ نخواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه