اخبار داغ

طی سالجاری محقق شد؛

جمع آوری 1.7 میلیارد تومان زکات در استان سمنان

جمع آوری 1.7 میلیارد تومان زکات در استان سمنان
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: مودیان استان سمنان در دوماهه نخست امسال یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان زکات در قالب واجب و مستحبی پرداخت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، سید جواد رضوی مدیرکل کمیته امداد استان سمنان صبح امروز در جمع خبرنگاران از هزینه کرد زکات در سرفصل‌های کمک به فقرا و پروژه‌های عام‌المنفعه خبر داد و گفت: ۷۳ درصد زکات جمع‌آوری‌شده استان سمنان در مدت دوماهه نخست سال جاری صرف کمک به فقرا در سرفصل‌های تأمین مسکن، تهیه جهیزیه، کمک‌هزینه‌های تحصیلی، درمان و ۲۷ درصد هزینه کرد پروژه عام‌المنفعه برای توسعه و آبادانی شهرستان‌های این استان شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت،,

 وی با اشاره به اینکه در دو ماه نخست امسال مودیان استان سمنان یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان زکات پرداخت کردند افزود: از این مجموع ۳۸ میلیون تومان زکات واجب و یک میلیاردو ۶۶۲ میلیون تومان زکات مستحبی بوده است.

,

رضوی به‌پیش بینی جمع‌آوری ۹ میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان زکات  تا پایان سال ۹۷ خبر داد و گفت: حجم مشارکت مردم در پرداخت زکات سال گذشته شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی‌شده بود که با جمع‌آوری ۹ میلیاردو ۱۵۰ میلیون تومان، ۱۴۰ درصد تعهد این نهاد محقق شد.

,

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان عمده زکات واجب استان سمنان را قالب گندم،جو، دام سبک و سنگین برشمرد و اظهار کرد: مشارکت مردم در پرداخت زکات  با توجه به آغاز فصل برداشت گندم و جو و قرار داشتن در آستانه عید سعید فطر، منجر به توزیع عادلانه ثروت و از بین رفتن چهره فقر در جامعه می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه