اخبار داغ

مدیرکل اوقاف مازندران خبر داد

اقامه نماز عید فطر در ۱۰۰ بقعه و امامزاده مازندران

اقامه نماز عید فطر در ۱۰۰ بقعه و امامزاده مازندران
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: ۱۰۰ بقعه متبرکه و امامزاده مازندران میزبان نماز‌گزاران عید سعید فطر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی در گفت‌وگو با بلاغ با بیان اینکه طرح ضیافت الهی با اقامه نماز عید سعید فطر در بقاع متبرکه پایان می ‎یابد، گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده، نماز عید سعید فطر امسال با شرکت گسترده مردم در ۱۰۰ بقعه متبرکه و امامزاده مازندران برگزار خواهد شد.

 
وی با بیان اینکه خطبه‌های نماز عید سعید فطر در امامزادگان شاخص توسط ائمه جمعه و جماعات و در دیگر امامزادگان توسط روحانیون اعزامی یا بومی اقامه خواهد شد، افزود: اوقاف و امور خیریه در ایام ماه مبارک رمضان با هدف ارتقاء سطح معرفتی و ترویج فرهنگ دینی و قرآنی و ایجاد فضای معنوی و انس با قرآن طرح ملی ضیافت الهی را در بقاع متبرکه برگزار می‌ کند.

 
حیدری گفت: طرح ضیافت الهی امسال در ۳۰۰ امامزاده و بقعه متبرکه با مشارکت مبلغان دینی اعزامی از شهر مقدس قم و روحانیان مستقر و بومی و همکاری خادمان و متولیان بقاع متبرکه برگزار شد و در روز عید سعید فطر پایان می‌ یابد.

 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: همزمان با روز عید سعید فطر علاوه بر برپایی نمازعید، برنامه سخنرانی، پرسش و پاسخ، اقامه نماز جماعت و بیان احکام و همچنین حضور در خیمه‌ های معرفت اجرا خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه