اخبار داغ

فرمانده انتظامی خراسان شمالی اعلام کرد:

کشف جرایم اقتصادی ۸ میلیاردی در خراسان شمالی طی بهار امسال/دستگیری ۱۲۰ جاعل و کلاهبردار در استان

کشف جرایم اقتصادی ۸ میلیاردی در خراسان شمالی طی بهار امسال/دستگیری ۱۲۰ جاعل و کلاهبردار در استان
فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف 11 فقره جرم اقتصادی در استان به ارزش هشت میلیارد و 150 میلیون ریال از ابتدای فروردین ماه امسال تا 20 خرداد ماه جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، سردار علیرضا مظاهری، فرمانده انتظامی خراسان شمالی در جمع خبرنگاران در همین باره اظهار کرد: این 11 جرم اقتصادی کشف شده شامل فرار مالیاتی، زمین خواری، رباخواری و تسهیلات غیر مجاز بانکی بوده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , عصر اترک،,  سردار علیرضا مظاهری، فرمانده انتظامی خراسان شمالی در جمع خبرنگاران در همین باره اظهار کرد: این 11 جرم اقتصادی کشف شده شامل فرار مالیاتی، زمین خواری، رباخواری و تسهیلات غیر مجاز بانکی بوده اند.,

سردار مظاهری همچنین اعلام کرد: از ابتدای فروردین ماه امسال تا 20 خرداد ماه جاری ( طی 82 روز ) در استان 168 فقره پرونده جعل و کلاه برداری تشکیل شده که 147 فقره آن کشف و در همین راستا 120 نفر نیز دستگیر شدند.

,

وی با بیان اینکه ارزش این جرایم جعل و کلاه برداری کشف شده در استان به مبلغ 27 میلیارد و 385 میلیون ریال بوده است، عنوان کرد: این جرایم جعل و کلاه برداری در زمینه های استخدام در ادارات، وعده ازدواج موقت، جعل مهرهای ادارات و بانک ها همچنین دلارهای تقلبی، فروش عتیقه و تصادف ساختگی بوده اند.

,

وی در ادامه با تاکید بر این نکته که آمار جعل در خراسان شمالی به نسبت تعداد جمعیت استان بیشتر است، یادآور شد: در 82 روز ابتدایی بهار سال 96، 50 فقره فاکتور سازی در رستوران ها و حسابداری ها به ارزش شش میلیارد ریال را کشف کرده بودیم.

,

فرمانده انتظامی خراسان شمالی همچنین از کشف 83 هزار و 261 قلم کالای قاچاق به ارزش دو میلیارد و 58 میلیون و 420 هزار ریال در استان طی 82 روز ابتدایی بهار امسال نیز خبر داد و گفت: در همین راستا، 30 پرونده کالای قاچاق تشکیل و 33 نفر نیز دستگیر شدند.

,

افزون بر این، سردار مظاهری همچنین از انهدام یک شرکت هرمی در استان در 82 روز نخستین بهار امسال با جرم اغفال جوانان جویای کار نیز خبر داد و گفت: در همین راستا 20 نفر دستگیر شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه