اخبار داغ

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان خبرداد

اجرای طرح پاکسازی و جمع آوری معتادان متجاهر در زنجان/ 6 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در خدابنده کشف شد

اجرای طرح پاکسازی و جمع آوری معتادان متجاهر در زنجان/ 6 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در خدابنده کشف شد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخد استان از دستگیری 8 معتاد متجاهر، فروشنده مواد مخدر در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید بابایی در گفت‌و‌گو خبرنگار موج رسا; با اشاره به طرح جمع آوری معتادان متجاهر اظهار کرد: تردد این گونه افراد در سطح شهر موجب جریحه دار شدن احساسات عمومی ، زشت شدن چهره شهر و ایجاد احساس ناامنی در بین شهروندان می گردد، همچنین بسیاری از جرایم خرد نیز توسط افراد معتاد انجام می‌گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخد استان زنجان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی اماکن آلوده تعداد 8 نفر فروشنده مواد مخدر و معتاد متجاهر را دستگیر کردند ، یک دستگاه موتورسیکلت توقیف و مقداری مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف شد.

,

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اعلام رضایت شهروندان از اجرای این طرح تصریح کرد: به منظور سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم، این طرح ها همچنان تداوم دارد.

,

کشف بیش از6 کیلوگرم تریاک درشهرستان خدابنده

,

وی در ادامه از کشف بیش از6 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

,

بابای بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت شخصی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر، شناسایی و دستگیری در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

,

وی افزود:عوامل انتظامی یک نفررادر حین انتقال مواد مخدر دستگیر و ودربازرسی ازخودروپژو مقدار 6 کیلو 900 گرم تریاک که در زاپاس خودرو و زمین کشاورزی جاساز شده بود کشف کردند.

,

بابایی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در پایان ازمردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص اماکن توزیع مواد مخدر را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی به 110 گزارش کنند.

,

//ع

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه