اخبار داغ

عضو هیئت مدیره شرکت پست:

راه اندازی طرح سیماک با مشارک 28 دستگاه اجرایی/ 476 میلیون مرسوله در سطح کشور جا به جا شده است

راه اندازی طرح سیماک با مشارک 28 دستگاه اجرایی/ 476 میلیون مرسوله در سطح کشور جا به جا شده است
عضو هیئت مدیره شرکت پست با اشاره به راه اندازی سیستم طرح سیماک گفت: این طرح با مشارکت 28 دستگاه اجرایی عملیاتی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; فریبا مرادی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح سیماک اظهار کرد: این طرح سبب رضایتمندی مخاطبان و تسهیل امور می‌شود اظهار کرد: طرح سیماک دارای مزایای بسیار زیادی است که جلوگیری از تصرفات غیرمجاز از جمله آن به شمار می‎رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح یکپارچه سازی اطلاعات اتفاق می‌افتد بیان کرد: نظارت همه جانبه نیز افزایش یافته و اجرای این طرح برخی از استانها انجام شده و موفقیت آمیز نیز بوده است.

,

عضو هیئت مدیره شرکت پست با اشاره به اینکه این طرح در نیاز به همراهی و همکاری دستگاه را می‌طلبد بیان کرد: این طرح با همکاری 28 دستگاه اجرا می‌شود.

,

وی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح دریافت مجوز تخریب، خدمات استعلام، ساخت و بازسازی و غیره انجام می‌شود عنوان کرد: افراد برای دریافت این خدمات می توانند به پیشخوان‌های دولتی و پستی مراجعه کنند.

,

مرادی با اشاره به اینکه شرکت پست یک شرکت خدمات رسان به مردم استان زنجان است اظهار کرد: بالغ بر 63 میلیون مرسوله در شرکت پست جا به جا شده است.

,

وی بابیان اینکه شرکت ملی پست با پیشرفتی که در دنیا در بحث تکنولوژِ دارد هم سو است تصریح کرد: در حوزه تجارت و الکترونیک هدف پست این است که مردم تمام کار‌های خود را به واسطه پست در بستر آی تی و تکنولوژی انجام دهند.

,

عضو هیئت مدیره شرکت پست خاطر نشان کرد: پست امروز سه وجه مالی و اسناد و فیزیک کار می‌کند و امروز پست نه تنها مشکلی از نظر سرویس خدمات ندارد در بحث توسعه زیر ساختی هم یکی از شرکت‌ها بسیار موثر در اقتصاد و جامعه است.

,

وی در خصوص خدمات نوین پستی بیان کرد: روز به روز در بحث اپلیکیشن‌ها و بستر آی‌تی کار می‌شود و در تلاش هستیم خدمات بیشتری را در این بستر برای مردم ارائه دهیم.

,

مرادی ابراز کرد: سامانه‌ای به صورت آنلاین در سایت اداره پست به منظور پیشنهاد و شکایت‌های مردمی ایجاد شده است.

,

وی با اشاره به بالا بودن حجم باری و ترافیکی اداره پست عنوان کرد: گاها ممکن است از هزار بسته‌ای که ممکن است به استان زنجان برسد چند موردی اتفاقی افتاده باشد و تمام تلاشمان این است که کیفیت خدمات رسانی را به منظور جلب رضایت مردم ارتقا دهیم.

,

عضو هیئت مدیره شرکت پست ابراز کرد: در سال گذشته بیش از 476 میلیون مرسوله توسط اداره کل پست در سطح کشور جا به جا شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه