اخبار داغ

دانشگاه آزاد ساختمان سوهانک را تحویل گرفت

دانشگاه آزاد ساختمان سوهانک را تحویل گرفت
فرهاد رهبر در جریان بازدید از مجتمع سوهانک کمیته امداد از انتقال 30 هزار دانشجو به این منطقه از ابتدای مهر سال 97 خبر داد و گفت: تجهیزات آموزشی و امکانات لازم به زودی در این محل مستقر می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فارس، فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به همراه جمعی از مسئولان و مدیران خود برای بازدید از مجتمع آموزشی دانشگاه به سوهانک آمد و در جریان آخرین وضعیت آماده سازی این محل برای دانشجویان تهران مرکز قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در حاشیه این بازدید با حضور در جمع خبرنگاران به آخرین وضعیت نقل و انتقال دانشگاه پرداخت و اظهار داشت: مجتمع سوهانک پیش از این متعلق به کمیته امداد بود که 5 سال قبل توسط مرحوم هاشمی رفسنجانی و مسئولان کمیته امداد برای جابجایی دانشکده‌ها مورد رایزنی قرار گرفته بود. پس از آن بنا به دلایلی این توافق مسکوت ماند و در دور جدید با دستور دکتر ولایتی مذاکرات از سر گرفته شد تا محلی که در شأن دانشجویان است، آماده شود.

فرهاد رهبر با تاکید بر اینکه این محیط آموزشی دارای فضای فرهنگی و ورزشی و فضای سبز مناسبی است گفت: هر نوع امکانی که دانشجویان برای تحصیل نیاز داشته باشند در این محل فراهم است.رئیس دانشگاه آزاد همچنین از تغییر نام مجتمع سوهانک به نام مجتمع امام خمینی (ره) دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

رهبر با بیان اینکه دو ماه پیش توافقنامه‌ای میان کمیته امداد و دانشگاه آزاد اسلامی منعقد شد تا بر اساس آن اقدامات مربوط به نقل و انتقال و تحویل مجتمع و تجهیزات صورت پذیرد.وی گفت: امروز حراست کمیته امداد امام خمینی (ره) مجتمع را تحویل حراست دانشگاه آزاد اسلامی داد و قرار است برای استقرار 30 هزار دانشجو در این مجتمع برنامه‌ریزی شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر که 12 ساختمان مسکونی اداری دانشگاه آزاد تهران مرکز که موقعیت‌های مناسبی نداشتند منتقل خواهند شد، گفت: در این مجتمع جدید محل‌هایی برای استقرار اساتید و فضای علمی و آموزشی برای دانشجویان و همچنین محیط اداری مناسب برای کارمندان فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه آمایش رشته در دانشگاه آزاد شروع شده است‌،‌گفت: علاوه بر این قطب‌بندی علم در حال انجام است و در کنار آن موضوعاتی همچون ارتباط با صنعت، بین‌المللی شدن دانشگاه‌ها و ارتقاء سطح آموزش و پژوهش پیگیری خواهد شد.

وی درباره انتقال دانشگاه هنر و تجهیزاتی که نیاز دارند،‌گفت: قرار شد تا دانشجویان سال‌های دوم و سوم و چهارم مشمول انتقال نشوند و به تدریج تجهیزات آماده و در اینجا مستقر شوند.وی در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای مهر ماه روند پذیرش دانشجویان آغاز خواهد شد و برای جابجایی دانشجویان مترو در دسترس آنها خواهد بود و علاوه بر آن پارکینگ‌های مناسبی برای استقرار خودروهای شخصی دانشجویان و اساتید فراهم می‌شود.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه