اخبار داغ

نائب رئیس خانه مطبوعات استان قزوین:

پیگیر استفاده رایگان اصحاب رسانه از سینما هستیم

پیگیر استفاده رایگان اصحاب رسانه از سینما هستیم
نائب رئیس خانه مطبوعات استان قزوین گفت: استفاده رایگان اصحاب رسانه از سینما مدیر خانه و مسئول کمیته رفاهی خانه پیگیری‌های لازم را انجام خواهند داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهنقل از صبح قزوین؛ جابر خرم‌نیا نائب رئیس خانه‌ی‌ مطبوعات استان قزوین صبح امروز در نطق پیش از دستور، جلسه خانه مطبوعات با اشاره به بازتاب‌های انتخاب مدیر خانه اظهار کرد: خانه مطبوعات استان براساس خرد جمعی و صلاح رسانه‌های استان و اهداف پیش‌روی خانه برای اولین بار اقدام به انتخاب فردی با سوابق رسانه‌ای و اجرایی مشخص، به‌عنوان مدیر خانه نمود تا بتواند امور اجرایی خانه مطبوعات را پیش ببرد، لذا اعضای هیئت مدیره صرفاً به موضوعات سیاستگذاری و برنامه‌ریزی خواهند پرداخت و وارد حواشی نمی‌شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,


وی افزود: خانه مطبوعات برنامه‌های مدیر خانه را بررسی کرده و به صورت دقیق بر اجرای این برنامه‌ها نظارت خواهد کرد.

نائب رئیس خانه‌ی مطبوعات استان قزوین عنوان کرد: در یک سال گذشته خانه مطبوعات مجبور بود تا کم‌کاری‌ها و برخی مشکلات ساختاری که انجام نشده بود را حل نماید، اما علاوه بر آن ورود به مسائل اجرایی و بنیادین نیز داشته و ضروری است جهت ارائه گزارش فعالیت‌های خود نشست خبری رئیس هیئت مدیره را برگزار نماید. 

تفاهم‌نامه قبلی خانه و سینما بهمن قزوین به صورت کامل اجرایی نشده بود
وی ادامه داد: در همین زمینه می‌توان اقدام به نرخ‌گذاری آگهی‌های مطبوعاتی برای نخستین بار را برشمرد که جزئیات آن نیز به زودی منتشر خواهد شد. 

خرم نیا به خدمات رفاهی در دست اقدام خانه‌ی مطبوعات اشاره کرد و گفت: پیش از این خانه مطبوعات استان قزوین با سینما بهمن تفاهم همکاری داشت که این تفاهم‌نامه به صورت یک‌طرفه از سوی سینما بهمن اجرا شد؛ اما متأسفانه مفاد تعهدات رسانه‌ها و خانه مطبوعات به اطلاع اعضای خانه نرسیده بود و از همین منظر هم گلایه‌هایی از سوی مدیران سینما وجود دارد.

وی بیان کرد: هم اکنون نیز تاریخ اجرایی این تفاهم‌نامه به اتمام رسیده و رویکرد سینما نیز در قبال امضای تفاهم‌نامه‌های جدید تغییر کرده و بدون شک هر تفاهم و قراردادی مستلزم تضمین اجرای تعهدات رسانه‌ها و خانه است و در همین زمینه مدیر خانه و مسئول کمیته رفاهی خانه پیگیری‌های لازم را انجام خواهند داد. 

نائب رئیس خانه مطبوعات در ادامه خواستار اعطای اختیارات وسیع و دست بازتر به مدیر خانه شد تا بتواند به‌راحتی با نهادها و دستگاه‌های گوناگون رایزنی کرده و زمینه‌های ارائه خدمات متناسب به اعضای خانه را فراهم آورد. 

خرم نیا در پایان بر موضوعات داخلی خانه از قبیل گزارش بازرسان خانه، تجدید انتخابات هیئت رئیسه خانه و ارائه گزارش دقیق و شفاف مالی خانه مطبوعات تأکید کرد. 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه