اخبار داغ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با دانا؛

برای خانه یخچال ایرانی اسنوا خریدم/ در حوزه محصولات کشاورزی بسیار توانمند هستیم

برای خانه یخچال ایرانی اسنوا خریدم/ در حوزه محصولات کشاورزی بسیار توانمند هستیم
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: برای سال جدید دنبال یک یخچال خانگی ایرانی بودم که به محصولات اسنوا رسیدم و از این برند تهیه کردم.
[

سید تقی کبیری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در خصوص نامگذاری سال جدید تحت عنوان " حمایت از کالای ایرانی" توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: به علت اینکه در بحث حمایت از کالای ایرانی حوزه های مختلف دخیل هستند پس باید ازابعاد متعدد به این حوزه ورود پیدا شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نماینده مردم خوی در پاسخ به این سوال که در سال حمایت از کالای ایرانی چه محصول ایرانی را خریداری کردید، گفت: برای سال جدید دنبال یک یخچال خانگی ایرانی بودم که به محصولات اسنوا رسیدم و از این برند تهیه کردم.

,

وی در خصوص معرفی یک کالای ایرانی خوب به مردم گفت: در حوزه محصولات کشاورزی بسیار توانمند هستیم، شهرستان خوی قطب مبلمان ایران است که از لحاظ قیمت و کیفیت مناسب است.

,

وی افزود: در حمایت از کالای ایرانی باید تولید کنندگان، دولت و مردم هر سه بخش دست به دست هم بدهند، دولت باید مشوق های لازم برای صادرات تولیدات داخلی را ایجاد کند و از طرفی نیز بتواند مشکل مالی در حوزه صادرات را حل کنند همچنین تسهیلات کم بهره برای واحد های تولیدی یکی از ضروریت های است که هزینه تولید داخلی را پایین می آورد و زمانی که هزینه های تولید داخلی  پایین بیایید در قیمت تمام شده نیز تاثیر می گذارد و اقبال عمومی مردم برای خرید کالای داخلی بیشتر خواهد شد.

,

کبیری ادامه داد: تولیدکنندگان به عنوان ضلع دیگر مثلث حمایت از کالای ایرانی با تولید محصول با کیفیت می توانند بازار تولید را پر رونق کرده و خریداران بیشتری جذب کنند، باید کیفیت و قیمت تولید به عنوان یک امر مشتری مداری در نظر گرفته شود چرا که وقتی بحث رقابت با تولیدات خارجی مطرح می شود مشتری اگر ببیند کیفیت کمتر و قیمت بالاتر است رقبتی برای خرید داخلی پیدا نخواهد کرد.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: مردم نیز به عنوان مصرف کننده و مراجعه کنند اصلی برای مصرف کالای داخلی علاوه بر فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی باید ارق ملی در تهیه لوازم و نیاز های خود در تولیدات داخلی را ایجاد کرد که این سه ضلع مثلث دست به دست هم می دهند که حمایت از کالای ایرانی را به معنی واقعی کلمه اتفاق بیافتد.

,

انتهای پیام/گ

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه