اخبار داغ

"فوتبال فقط بهونه‌اس" از امشب روی آنتن شبکه افق

"فوتبال فقط بهونه‌اس" از امشب روی آنتن شبکه افق
شبکه افق از امشب با مجموعه گزارش‌های «فوتبال فقط بهونه اس» به حاشیه های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه می‌پردازد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با شروع جام جهانی 2018 فوتبال در روسیه، همه نگاه‌ها به این کشور و استادیوم‌های ورزشی شهرهای مختلف آن دوخته شده، رویدادی که طی دهه‌های مختلف دستخوش تغییرات وسیعی شده و حوادث سیاسی، اجتماعی و فرهنگی گاهی بیش از ماهیت فوتبال بر آن تأثیرگذاشته‌اند. امسال هم شاهد اتفاقات جالب توجهی در جام جهانی هستیم، از عدم راهیابی تیم‌های مطرحی همچون ایتالیا به این دوره تا حوادث سیاسی و رویدادهایی که موجب شده هواداران تیم‌های ملی فوتبال، گاه برخلاف رویه موجود از تیم‌هایی حمایت کنند که شاید ارتباط خاصی با آنها نداشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شبکه افق سیما همگام با بسیاری از شبکه های تلویزیونی، سعی در پوشش جام جهانی فوتبال 2018 روسیه اما با نگاه خاص خود دارد و بر این اساس مجموعه گزارش‌هایی با عنوان «فوتبال فقط بهونه‌اس» به تهیه‌کنندگی محمدحسن مددی در 15 قسمت برای پخش از این شبکه در نظر گرفته شده است. این گزارش‌ها در قالب میان برنامه‌های هشت تا 10 دقیقه‌ای از امشب(چهارشنبه بیست و سوم خردادماه) هر روز و در فواصل زمانی مختلف روی آنتن می‌روند و در هر قسمت به یکی از مسائل حاشیه‌ای جام جهانی نگاهی ویژه دارند.

,

برپایه این گزارش، اتفاقات روز بین‌المللی که رنگ و بوی فوتبالی به خود گرفته‌اند، همبستگی ایرانی‌های ساکن در کشورهای مختلف و حضور بسیاری از آنها در روسیه برای تشویق تیم ملی ورای تنوع و تفاوت در سلایق و گرایشات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، گفت وگو با تماشاچیان فوتبال از کشورهای گوناگون حول و حوش حوادث و اتفاقات روز جهانی و تاثیرگذاری متقابل آنها بر فوتبال و جام جهانی بر نگرش مردم، حاشیه های جالب توجه فوتبالی و مقایسه میان رفتارهای ورزشی و مسئولان ورزشی در ایران با سایر کشورها از جمله روسیه، برخی از موضوعاتی هستند که در قسمت‌های مختلف «فوتبال فقط بهونه اس» به آنها پرداخته می‌شود.

,

منبع: تسنیم

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه