اخبار داغ

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه؛

پاسخگویی انتقال خون به 95 درصد نیاز خونی در زمان درخواست /کمبود "گروه‌های خونی منفی"

پاسخگویی انتقال خون به 95 درصد نیاز خونی در زمان درخواست /کمبود "گروه‌های خونی منفی"
مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه با بیان اینکه بیش از 95 درصد نیاز بیماران به خون را در زمان درخواست پاسخگو هستیم، گفت: به گروه های خونی منفی بیشتر نیاز داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ابراهیم سلطانیان در گفتگو با خبرنگار  مرصاد اظهار داشت: کرمانشاهیان در سال گذشته 54 هزار و 606 واحد خون اهدا کرده اند که از این میزان 3 هزار و 491 واحد مربوط به بانوان و 50 هزار و 115 واحد مربوط به مردان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,   مرصاد,

وی میزان مشارکت بانوان در امر اهدای خون را 7 درصد اعلام کرد و افزود: سازمان انتقال خون تقریبا بیش از 95 درصد نیاز بیماران به خون را در زمان درخواست پاسخگو است.

,

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه بیان داشت: سازمان انتقال خون به تمام گروه های خونی نیاز دارد، اما به واسطه کمبود اهداکنندگان با گروه های منفی نیاز به این گروه های خونی بیشتر احساس می شود.

,

سلطانیان میانگین سنی اهداکنندگان خون  را بین 25 تا 50 سال برشمرد و گفت: در ماه مبارک رمضان امسال از تاریخ 27 اردیبهشت ماه تاکنون 3 هزار 283 واحد خون توسط کرمانشاهیان اهدا شده است.

,

این مقام مسئول همچنین در مورد ذخایر خونی استان و جایگاه کرمانشاه در زمینه اهدای خون نیز خاطرنشان کرد: ذخایر خون در استان را مناسب و در حد استاندارد عنوان کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه