اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی:

دشمنان در صدد نابودی پایه‌های اسلام هستند/ وحدت شیعه و سنی رمز پیروی در برابر حیله‌اندوزی های دشمنان

دشمنان در صدد نابودی پایه‌های اسلام هستند/ وحدت شیعه و سنی رمز پیروی در برابر حیله‌اندوزی های دشمنان
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: سرمنشا تفکر بسیجی آموزه های دین مبین اسلام است که توانسته هیمنه پوشالی آمریکای جنایتکار را در هم شکسته و مانند سدی در برابر توطئه های شوم آنان بایستد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی شامگاه چهارشنبه در محفل انس مشترک شیعه و سنی در نقده که با حضور علما، نخبگان، ائمه جمعه و جماعت و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: ما امروز به برکت تفکر غنی و پرمحتوای بسیج شاهد اقتدار ایران اسلامی و جبهه مقاومت در منطقه هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، افزود: حفظ وحدت شیعه و سنی باعث شده تا امروز شاهد رشد توانمندی رزمندگان در جبهه مقاومت باشیم که دفاع از مرزهای اسلام را ممکن ساخته است.

,

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، با اشاره به اینکه بصیرت قطب نمای زندگی انسان است، خاطرنشان کرد: در بازه‌های زمانی مختلف زندگی می‌توان با توسل به بصیرت از گمراهی‌ها در امان بود که امروز شاهد این اتفاق مبارک هستیم.

,

وی، تاکید کرد: برخی رهبران و بزرگان کشورهای اسلامی اشتباهاتی مرتکب شده‌اند که باعث انحراف شده، حال باید توجه داشت که تمام این مشکلات در سایه بی‌بصیرتی و نبود توجه به بصیرت است.

,

حجت‌الاسلام سرایی، تمسک به قرآن کریم را موجب دوری جامعه از ذلت و نگونی دانست و گفت: تبعیت مردم ایران اسلامی از بیانات و رهنمودهای امام(ره) در دوران انقلاب اسلامی باعث شد تا امروز شاهد امنیت موجود باشیم و این عامل رهایی مردم از اسارت در دام شیاطین بود.

,

وی، همچنین ابراز داشت: دشمنان امروز دنبال نابودی اسلام هستند اما قطعا این نکته را نمی‌دانند که بیداری و بصیرت مسلمانان برای همیشه باعث نابودی دشمنان اسلام خواهد بود و بر اساس آیات الهی نصرت نهایی با جبهه حق و اسلام است.

,

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، خاطرنشان کرد: برای دشمن شیعه و سنی هیچ تفاوتی ندارد و برای رسیدن به اهداف پلیدشان دنبال برهم زدن امنیت و آرامش مسلمانان با هر روشی هستند.

,

وی، همدلی مسلمانان در برخورد با داعش را نمادی از وحدت شیعه و سنی در جهان برشمرد و گفت: در دوران مبارزه با داعش هم شهدای شیعه و هم شهدای سنی تقدیم کرده‌ایم و این امر نشان می‌دهد که مسلمانان در برابر دشمنان یکدل و همصدا هستند و همین عامل موفقیت در دوران مختلف بوده است.

,

حجت‌الاسلام سرایی، تشکیل دادن اجتماعاتی با عناوین شیعه و سنی را حیله‌ای برای نفوذ دشمن در میان مسلمانان عنوان کرد و بیان داشت: این اجتماعات برگرفته از خوی استکباری دشمنان است که با هر روشی به دنبال از بین بردن امنیت جوامع اسلامی هستند.

,

وی، در بخش پایانی سخنان خود، از تمام علما و روحانیون شیعه و سنی خواست تا نسبت به تقویت مبانی وحدت میان اقشار مختلف مردم تلاش کرده و با تذکر نسبت به وقایع تلخ و ناگوار ناشی از عدم وحدت میان مسلمانان، از بروز اتفاقات ناگوار دیگر جلوگیری کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه