اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

دشمنان از اقتدار نظام و انقلاب عصبانی هستند

دشمنان از اقتدار نظام و انقلاب عصبانی هستند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: مشکلات با روحیه انقلابی حل می شود و همه باید به تکلیف خود در این راستا عمل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  سرهنگ پاسدار جواد مولودی امروز در نشست هم اندیشی با موضوع تبیین اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) که در دانشگاه آزاد اسلامی میاندوآب برگزار شد، اظهار کرد: باید اندیشه، افکار و ابعاد شخصیتی حضرت امام راحل(ره) را شناخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) احیاگر اصل ولایت فقیه بودند، گفت: امام(ره) مدیریت معجزه گونه داشتند و  وصیت نامه حضرت امام راحل(ره) نشان دهنده آرمان های آن مرد بزرگ است.

,

وی افزود: امام خمینی(ره) انقلابی واقعی خستگی ناپذیر بودند که تا آخرین لحظه حیات خویش برای جامعه خود تلاش کردند.

,

مولودی در ادامه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با تمام قدرت در حال حرکت بوده و روز به روز بر اقتدار کشور می شود، تصریح کرد: انقلاب اسلامی هر روز طرفدار پیدا می کند و دشمنان از این موضوع و اقتدار نظام و انقلاب عصبانی هستند.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: دشمنان داخلی و خارجی همواره به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند و در این راستا تلاش می کنند، لذا باید هوشیار بود.

,

وی با بیان اینکه عده ای توجه به آرمان های انقلابی را فراموش کرده اند، تصریح کرد: جوانان و نخبگان ما در عرصه های مختلف و در هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که خواستن، توانستن است.

,

مولودی با بیان اینکه نخبگان علمی ایران در بحث هسته ای و امثال آن، خود را به دنیا اثبات کردند، افزود: مشکلات با روحیه انقلابی حل می شود و همه باید به تکلیف خود در این راستا عمل کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه