اخبار داغ

انقلاب عاطفه ها جان جوان قیروکارزینی را نجات داد

انقلاب عاطفه ها جان جوان قیروکارزینی را نجات داد
مرکز خیریه ولیعصر قیر و کارزین با راه اندازی کمپین انقلاب عاطفه ها، برای جمع آوری کمک های مردمی اقدام کرد. شاید هیچکس تصورش را هم نمیکرد که در این فرصت کم بتوانند این مبلغ را تهیه و جان این جوان که امروز 34 ساله شده است را نجات دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شیرازه؛ جوان قیروکارزینی سالها پیش در سن نوجوانی و در یک دعوای دوستانه مرتکب اشتباهی ناخواسته می شود و این اشتباه منجر به مرگ دوستش شد. وی 17 سال از بهترین دوران زندگی اش را بخاطر این اشتباه در زندان سپری کرد و قرار بود پس از ماه مبارک رمضان امسال حکم قصاص برای او اجرا شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه, شیرازه,
مرکز خیریه ولیعصر (عج) با صحبت هایی که با خانواده مقتول داشت، توانست آنها را راضی کند تا در ازای دریافت 300 میلیون تومان از قصاص نفس بگذرند.
,

این مرکز خیریه با راه اندازی کمپین انقلاب عاطفه ها، برای جمع آوری کمک های مردمی اقدام کرد. شاید هیچکس تصورش را هم نمیکرد که در این فرصت کم بتوانند این مبلغ را تهیه و جان این جوان که امروز 34 ساله شده است را نجات دهند.
,
,

امّا مردم از سراسر شهرستان قیروکارزین، استان فارس و حتی ایرانی های خارج از کشور، بار دیگر شرافت و هم نوع دوستی خود را به نمایش گذاشتند و امروز خبر جمع آوری کامل مبلغ مورد نیاز و به جریان افتادن روند آزادی این جوان خوشحالی را در دل تک تک روزه داران به ارمغان آورد.
,
,

زیبایی این کار وقتی دو چندان می شود که بدانید بیشتر این کمک ها توسط مردمی صورت گرفته که بسیاری از آنها وضع معیشتی مطلوبی ندارند امّا از انسانیت سرشار بودند. چه بسیار بودند مادرانی که از انگشتر و النگو و حتی جهیزیه دخترانشان گذشتند، تا خانواده ای را خوشحال کنند.
,
,
 
,
شاید این بهترین خبری بود که می توانست در عید فطر به گوش مردم برسد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه