اخبار داغ

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری:

حمایت پارک علم و فناوری از پایان‌نامه‌های با قابلیت تجاری‌سازی و ثروت‌آفرینی

حمایت پارک علم و فناوری از پایان‌نامه‌های با قابلیت تجاری‌سازی و ثروت‌آفرینی
رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری یکی از راه‌های اثربخش بودن دانشگاه‌ها را هدایت فعالیت‌های پژوهشی به سمت تجاری‌سازی و تبدیل علم به ثروت عنوان و گفت: پارک علم و فناوری از پایان‌نامه‌هایی که قابلیت تجاری‌سازی و ثروت‌آفرینی دارند حمایت می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ نشست هم‌اندیشی معاونان پژوهشی دانشگاه‌های استان و پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

در این نشست اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری یکی از راه‌های اثربخش بودن دانشگاه‌ها را هدایت فعالیت‌های پژوهشی به سمت تجاری‌سازی و تبدیل علم به ثروت عنوان و افزود: پارک علم و فناوری از پایان‌نامه‌هایی که قابلیت تجاری‌سازی و ثروت‌آفرینی دارند حمایت می‌کند.

رئیس پارک علم و فناوری استان با اشاره به نیازمندی‌های استان و فهرست کالاها و خدمات دانش‌بنیان، استفاده از این فهرست برای تعیین موضوع پایان‌نامه‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دکتری را خواستار شد.

وی نقش شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور را در بی‌اثر کردن تحریم‌ها بی‌بدیل دانست و گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند تحریم‌ها را به فرصتی برای رشد علمی و شکوفایی اقتصادی کشور مبدل کنند که لازمه آن ارتقاء کیفیت محصولات این شرکت‌ها و اعتماد مسئولان به شرکت‌های دانش‌بنیان است.

در ادامه معاونین پژوهشی دانشگاه‌های استان ضمن ابراز خرسندی از اجرای طرح حمایت از پایان‌نامه‌ها محصول‌محور در دانشگاه‌ها، به بحث و تبادل نظر در مورد جزئیات این طرح پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه