اخبار داغ

بوکان در گرداب حوادث

بوکان در گرداب حوادث
در روزهای اخیر اخبار منتشر شده از حوادث در بوکان در حد وسیعی منتشر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، مرگ به علت حوادث رانندگی، خودکشی و قتل، این خبر های است که طی چند ۷۲ ساعت گذشته به وفور در بوکان در رسانه ها و کانال های خبری منطقه و کشوری تکرار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

بر اساس آمارها طی ۷۲ ساعت گذشته ۵ نفر به علت حوادث مختلف در سطح شهرستان بوکان جان خود را از دست داده اند که حوادث رانندگی با ۳ نفر و خودکشی و قتل نیز هر کدام با یک فقره در رده های بعدی جای دارند.
طی ۷۲ ساعت گذشت در دو فقره حادثه رانندگی در مسیر بوکان به میاندواب که به فاصله ۲۴ ساعت از هم روی داد ۳ نفر جان خود را از دست دادند و ۲ نفر نیز به شدت مصدوم شدند.

,
,


در حادثه اول که بعد از ظهر سه شنبه حد فاصل پیچ ملالر به وقوع پیوست با برخورد خودروی سواری سمند و ماشین باری متاسفانه ۲ نفر از سرنشینان خودروی سواری در دم جان خود را از دست دادند و راننده کامیون نیز به شدت مصدوم شد.

,
,


هر چند به گفته پلیس بی احتیاطی و سبقت خودروی سواری سمند عامل این حادثه دردناک بود ولی با نگاهی به محل حادثه که به گفته بسیاری از کارشناسان یکی از حادثه خیز ترین نقاط جاده ای استان به شمار می آید نیز در بروز چنین حادثه ای و حوادثی سهم به سزایی دارد.

,
,


با گذشت کمتر از ۲۴ ساعت ۱۵ کیلومتر نزدیک تر به شهر بوکان از حادثه اولی و در حوالی شهرک صنعتی با برخورد یک پرداید و جیپ گالت یک زن ۵۵ ساله در دم جان خود را از دست داد و فرزند وی نیز به شدت مصدوم شد.

,
,


با نگاهی کوتاه به این دو حادثه جدای از بی احتیاطی می توان عرض کم جاده، استاندارد نبودن شانه های آن و در نهایت تک بانده بودن مسیر را عامل این ۲ سانحه داشت که ۳ خانواده را سیاه پوش کرد.

,
,


در شب سه شنبه نیز خبر یک فقره خودکشی در یکی از کافه های شهر بوکان حوالی خیابان شهید بهرام وند در فضای مجازی پیچید که به دنبال ان مسئولان اتش نشانی با تائید این خبر اعلام کردند: ظرف گذشت ۲ دقیقه از اعلام خبر نیروهای آتش نشانی خود را به مل حادثه رسانده و توانستند با شکستن در کافه فرد مورد نظر را از مرگ نجات دهند.

,
,


در این گزارش امده است: فرد افدام به خودکشی کرده جوان ۲۳ ساله ای بود که بعد از خوردن چندین قرص مختلف اقدام به خودکشی می کند.

,
,


فرد مورد نظر بعد از گذشت ۴۸ ساعت هنوز به حالت کما در بیمارستان بوکان به سر می برد.

,
,


تنها با گذشت ۲۴ ساعت از حادثه و این بار در شهرک کلتپه بوکان جوان ۱۷ ساله دیگری با حلق آویز کردن خود اقدام به خود کشی می کنند که بعد از مطلع شدن خانواده و حضور نیروهای اورژانس فرد به بیمارستان انتقال و فردای ان شب بعد از ساعت در کما بودن جان خود را از دست می دهد.

,
,


هر چند علت این دو خودکشی هنوز از سوی مراجع رسمی اعلام نشده است اما به گفته نزدیکان دو فرد مشکلات خانوادگی مهم ترین دلایل این اقدام ها بوده است.

,
,


در اخرین مورد حادثه ای که ظهر چهارشنبه در فضای مجازی بوکان و منظقه بازتاب گسترده ای دانست قتل یک کودک ۲ ماهه بود.

,
,


هر چند اخبار زیادی هنوز از این حادثه منتشر نشده اما به گفته نزدیکان دعوای پدر و مادر سبب قتل این نوزاد شده است.

,
,


با نگاهی به تمامی این حوادث می توان به دو نکته مهم دست یافت که یکی نبود فرهنگ سازی در میان اقشار مختلف جامعه و دیگری ضعف مدیریت در حوزه های گوناوگون است که امید است دیگر شاهد این رویداد ها نباشیم.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه