اخبار داغ

معاون سیاسی استانداری اصفهان:

امسال 74 هزار شغل در استان اصفهان ایجاد می شود

امسال 74 هزار شغل در استان اصفهان ایجاد می شود
معاون سیاسی استانداری اصفهان گفت: برای اشتغال برنامه مدونی در استانداری اصفهان تدوین شده و امسال بیش از 74 هزار شغل در سال جاری با پروژه تعریف شده در استان کلید خورده که قطعا تعدادی از آنان نیز متعلق به گلپایگان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سید حمیدرضا طباطبایی نائینی شامگاه گذشته در مراسم معارفه حسین یارمحمدیان فرماندار جدید شهر گلپایگان در سالن ارشاد این شهرستان، بیان کرد: قوانین برای حل مشکلات و نه ایجاد مشکل به وجود آمده است و اعضای شورای اداری باید قوانین دست و پا گیر را کنار بزنند و  امور مردم را تسهیل کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی با بیان اینکه یک نارضایتی در شرایط فعلی ضربه اساس نظام است، عنوان کرد: قوانین را باید به نفع مردم تفسیر کرد و تا جایی که می توانیم باید کاری کنیم که فشار کمتری بر آنان وارد شود.

,

معاون سیاسی استانداری اصفهان با تاکید بر تسریع حل مشکل مردم در ادارات به خصوص ادارات خدماتی، خاطرنشان کرد: مردم را راضی نگه دارید.

,

وی با یاداوری اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ گاه شرایط کشور در همه عرصه های سیاسی، بین المللی، اجتماعی، نظامی و اقتصادی شرایط آرامی نبوده است، مطرح کرد: هر روز به دلیل هجمه های دشمن شاهد حملات و یاوه گویی هایی بودیم.

,

وی با اشاره به تحریم های جدید و اخیر امریکا و شخص ترامپ، گفت: شوک جدیدی به اقتصاد وارد شد خصوصا در بخش ارز که در این مساله تدابیری نیز اندیشیده شده است که نیاز به هم دلی و همراهی و تلاش دارد.

,

طباطبایی افزود: آن چیزی که امروز مهم است توطئه جدید امریکا برای به زانو دراوردن آرمان ها و ملت و رهبران ما است.

,

معاون سیاسی استانداری اصفهان با تاکید بر وحدت کلمه  و همدلی در شرایط فعلی متذکر شد: وقتی دشمن سنگین تر وارد میدان می شود باید اختلافات را محدود کنیم.

,

وی با بیان اینکه در اداره امور کشور خدشه ای وارد نشد و با قدرت در حال پیشروی هستیم، گفت: هرچند نارضایتی هایی در حوزه صنفی بود که باید با پیگیری به حداقل برسد.

,

طباطبایی با اشاره به اینکه برای اشتغال برنامه مدونی در استانداری اصفهان تدوین شده است، تصریح کرد: امسال بیش از 74 هزار شغل در سال جاری با پروژه تعریف شده در استان کلید خورده که قطعا تعدادی از آنان نیز متعلق به گلپایگان است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه