اخبار داغ

سلبریتی‌هایی که بی‌خانمانان سرپلی را دست مایه کسب شهرت و ثروت خود کردند!

سلبریتی‌هایی که بی‌خانمانان سرپلی را دست مایه کسب شهرت و ثروت خود کردند!
آنچه که در زلزله کرمانشاه رخ داد، نمودی از همبستگی اکثریت مردم فارغ از تفاوتهای ملی و مذهبی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، بار دیگر به اثبات رسید که برای خلق هر حماسه‌ای باید به نیروی سازمانیافته خویش متکی باشند. در این میان میبایست مراقب بود که به سیاهی لشکر فلان سلبریتی در مقابل سلبریتی دیگر، یا سیاهی لشکر مسئولین در مقابل سلبریتی ها و بلعکس تبدیل نشویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

در کنار سستی و بی مسئولیتی به اصطلاح مسئولین، سلبریتی ها هم در مورد کمکهایی که به حسابشون ریخته شده و نحوه ی هزینه کردنش شفاف سازی نکردن. همیشه کسانی هستند که سعی دارند بر دوش مردمان بی ادعا و زحماتشان قرار بگیرند، و برای خود مشروعیت و نام و نشانی مردمی دست و پا کنند. عکاسی کە از یک کودک گرسنە در حال مرگ و در حالی کە کرکسها مردنش را انتظار میکشیدند تصویر گرفته بود، نه تنها جایزه ی بین المللی را دریافت نکرد بلکه چند ماه بعدش خودشی کرد. آیا سلبریتی ها این گونه اند. از همان روزهای اول کسانی بودند که با مستند سازی برنامه های بلند مدتی برای کمکهای مردمی که به آنها تحویل داده میشد، داشتند. کسانی که در میان مصیبت مردم به فکر رای جمع کردن در انتخاباتهای آتی سرپل و اورامانات و دالاهو و قصر شیرین بودند. باید همه ی ما شرافت آن را داشته باشیم که به مردم مصیبت زده تنها کمک کنیم نه آنکه از گرسنگی و بی خانمانی و مرگشان شهرتی بدست آوریم. کسانی که آن همه هیاهو به پا کردند باید بر خود شرم کنند.

,

 

,

. آنچه که از سوی سلبریتی ها انجام گرفته نمود واقعی کمرنگی دارد، اما کمپ های کمک های مردمی که از سوی خود مردم بومی و فعالین حاضر در منطقه بە صورت جمعی و شورایی اداره میشود بسیار مفیدتر و روشنتر عمل میکنند. این سوال جای خود دارد: پولی که به حساب سلبریتی ها ریخته شد کجا رفت? همچنان که این سوال مهمتر و اساسی تر باید مطرح شود: نهادهای مسئول کجایید، کودکان بعد از مرگ به تکذیبیه های شما نیاز ندارند. بهتر است توپ را بە زمین خودشان بفرستیم،  سلبریتی ها هم در مورد فعالیتهایشان شفاف باشند. یادمان باشد خیلی از میکرو سلبریتی ها و ماکرو سلبریتیها واقعا کارهایی را که نمی باید، انجام دادند. اعتماد سازی بی چون و چرا هم زمینه را برای افراد سود جو فراهم میکند. باید هر کس در جای خود حضور آگاهانه ی مردم را احساس کند تا دست از پا خطا نکند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه