اخبار داغ

مراسم تجلیل از روحانیون و علمای پیشکسوت در ماکو

مراسم تجلیل از روحانیون و علمای پیشکسوت در ماکو
مراسم تجلیل از روحانیون و علمای پیشکسوت شهرستان ماکو با حضور مسئولین شهرستانی و روحانیون در تالار کامران ماکو برگزار شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، مراسم تجلیل از روحانیون و علمای پیشکسوت به همراه ضیافت افطار به همت دفتر امام جمعه شهرستان ماکو شامگاه چهارشنبه با حضور مسئولین شهرستانی و روحانیون در تالار کامران ماکو برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

در این مراسم حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه شهرستان ماکو ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت عید سعید فطر گفت : این ماه پر فیض و مبارک در شرف اتمام میباشد و صد حیف که زود به اتمام رسید.

,

وی در خصوص فضیلت این ماه فرمود: خوشا به حال افرادی که در این ماکو فرصت را غنیمت شمرده و بندگی پیشه کرده و از یاد خدا غافل نشدند که برای این افراد ثوابی عظیم است.

,

وی با اشاره به تجلیل از تعدادی از علمای پیشکسوت شهرستان گفت: علمایی که به نمایندگی از بقیه روحانیون به عنوان پیشکسوت تجلیل خواهند شد از جمله افرادی میباشد جان و عمر خود را در طبق اخلاص نهاده و تمام عمر خود را از زمان جنگ و انقلاب و قبل از انقلاب وقف خدمت به این مردم کرده اند.

,

در پایان این برنامه از روحانی پیشکسوت حجت الاسلام عبدالله نژاد روحانی سابق اداره کمیته امداد، روحانی مبارز و پیشکسوت حجت الاسلام خلیل زاده از رؤسای سابق اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ماکو، روحانی پیشکسوت حجت الاسلام محمد زاده از اساتید علمی شهرستان و همت احمدی مدیریت تالار کامران به پاس همکاری هایی که در برنامه های فرهنگی در سطح شهرستان داشته است و پدر وی از علما و روحانیون قدیم شهرستان بوده با اهدای لوح و هدیه تجلیل به عمل آمد.

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه