اخبار داغ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان خبرداد؛

آغاز طرح راهداری تابستانی از اول تیرماه/ خدمات رسانی 52 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان گلستان

آغاز طرح راهداری تابستانی از اول تیرماه/ خدمات رسانی 52 اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی استان گلستان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان گفت: 43 اکیپ راهداری و 9 اکیپ امدادی و تعمیراتی با 300 نفر از راهداران در محورهای مواصلاتی استان به مسافران با آغاز طرح راهداری تابستانی از اول تیرماه لغایت 31 شهریور ماه سال جاری خدمات رسانی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما، مهدی میقانی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در طرح راهداری تابستانی 124 دستگاه ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک برای استقبال از مسافران تابستانی آماده سازی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما،,

وی با اشاره به اینکه نقاط پرحادثه و حساس جاده‌ای استان به‌صورت شبانه روزی توسط 17 دستگاه دوربین‌های نظارتی مرکز مدیریت راههای استان رصد می‌شود، ادامه داد: برنامه ریزی شده جهت اجرای موفق طرح راهداری تابستانی در صورت وقوع شرایط بحرانی آمادگی لازم صورت گرفته باشد.

,

وی بر هماهنگی دستگاه‌های مرتبط از جمله اورژانس، هلال احمر، نیروی انتظامی و پلیس راه در اجرای طرح راهداری تابستانی تاکید و اظهار کرد: پیام‌های ایمنی و هشداری توسط 5 تابلوی VMS محورهای پر تردد استان ارائه می‌شود و 36 گشت راهداری نیز در محورهای مواصلاتی نارت لازم را خواهند داشت.

,

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان تجدید و احیاء خط کشی راه‌ها در محورهای منتهی به مناطق گردشگری و پر تردد را از مهم‌ترین اقدامات آماده سازی جاده‌های استان برای استقبال از مسافران تابستانی برشمرد.

,

میقانی با بیان اینکه گشت‌های راهداری در محورهای مواصلاتی استان حضور شبانه روزی دارند، تصریح کرد: نقاط پرحادثه در جاده‌های استان با نصب تابلو و علائم ایمنی آشکار سازی شده و تابلوهای مسیرنما و خطرنما و اجرای شیارهای لرزاننده در محورهای مواصلاتی استان نصب شده است.

,

وی به ساماندهی علائم ایمنی، تنظیف حریم و ورودی شهرها و شستشوی تابلو و گاردریل‌ها در محورهای اصلی، فرعی و روستایی به طول حدود 3000 کیلومتر در استان گلستان اشاره کرد و افزود: نگهداری و برقراری روشنایی در محورهای مواصلاتی استان و لکه گیری، درزگیری و روکش آسفالت در محورهای پرتردد استان را از دیگر اقدامات راهداری اجرا شده در جهت افزایش ایمنی سفرهای جاده‌ای است.

,

وی ادامه داد: تلفن گویای 141 با بروز رسانی هر چهار ساعت یکبار از وضعیت راه‌های استان آماده پاسخگویی به هموطنان است و همچنین برای ارتباط مستقیم با مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با شماره تلفن 01732480019 تماس گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه