اخبار داغ

کارگروه پدافند غیرعامل لرستان به دلیل غیبت مدیران لغو شد

کارگروه پدافند غیرعامل لرستان به دلیل غیبت مدیران لغو شد
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: به دلیل حضورنیافتن مدیران، جلسه پدافندغیرعامل لغو شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  سفیر افلاک سردار مرتضی کشکولی در حاشیه جلسه پدافند غیرعامل در جمع خبرنگاران با بیان این که جلسه کارگروه مشارکت‌های مردمی در پدافند غیرعامل بنا بود با حضور مدیران دستگاه‌ها برگزار شود،گفت:با وجود تاکیدات مبنی بر حضور مدیران، اما تعداد اعضاء جلسه امروز به حد نصاب نرسید و تنها تعدادی از مسوولان از جمله مدیرکل صداوسیما، کمیته امداد و دبیر اجرایی پدافند غیرعامل حضور یافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه به دلیل حضورنیافتن مدیران، جلسه پدافندغیرعامل امروز لغو شد، افزود: بایستی این فرهنگ به‌وجود آید که اگر در جلسه‌ای مدیری دعوت شد شخصا در جلسه حضور یافته و در راستای خدمت‌گذاری به مردم گام بردارد.

,

 

,

سردار کشکولی با اشاره به اهمیت پدافندغیرعامل در عملیات‌های مختلف گفت: در بحران‌های مختلف سیل، آتش‌سوزی، جنگ و بمباران پدافند عیرعامل بسیار مهم بوده خصوصا اینکه ایران کشوری حادثه‌خیز نیز هست.

,

 

,

به گفته وی می‌بایست مدیران در این جلسه حضور می‌یافتند و اگر مشکل و یا بهانه‌ای بود خبر می‌داند، به‌هر جهت جلسه امروز لغو و تا زمانی که مدیران مربوطه عذرخواهی نکرده و یا عذر خود را موجه نکنند جلسه بعدی برگزار نمی‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه