اخبار داغ

مدیرکل اوقاف استان خبر داد:

توزیع 20 هزار غذای افطاری در قزوین

توزیع 20 هزار غذای افطاری در قزوین
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون 20 هزار و 700 افطاری از محل موقوفات در بین مردم و نیازمندان توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام غلامرضا عادل در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: در راستای اجرای امینانه نیات واقفین و همچنین ترویج و اشاعه فرهنگ حسنه وقف، همزمان با ماه مبارک رمضان از محل عوائد موقوفات منطبق سفره‌های افطاری در قزوین برپا شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


وی افزود: با توجه به تاکیدات نماینده محترم ولی فقیه در سازمان اوقاف یکی از رسالت‌های اصلی این سازمان و متولیان موقوفات، اجرای امینانه نیات واقفین خیر اندیش است که این امر، سهم بسیار موثر در ترویج این سنت حسنه دارد. 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: در راستای تکریم خاندان اهل بیت(ع) و با هدف تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی سفره‌های افطاری ساده در بقاع متبرکه استان قزوین پهن شد. 

عادل با اشاره به جایگاه سفره‌های آسمانی در اسلام گفت: در مکتب اسلام برپایی سفره‌های احسان و نیکوکاری دارای اجر و پاداش بی‌پایانی است؛ به طوریکه در خطبه شعبانیه نیز آمده است هرکس در ماه رمضان افطاری به یک فرد بدهد، خداوند گناهان او را می‌بخشد و او را از آتش دوزخ رهایی می‌دهد. 

این مسئول عنوان کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۲۰ هزار و ۷۰۰ افطاری از محل موقوفات در بین مردم و نیازمندان توزیع شده است. 

وی در پایان گفت: مدعوین این سفره‌ها، خیریه‌ها، نیازمندان، فعالان قرآنی و عموم مردم هستند. 

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه