اخبار داغ

فرماندار ایجرود:

مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان برای جذب اعتبارات ملی تلاش کنند

مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان برای جذب اعتبارات ملی تلاش کنند
فرماندار ایجرود با اشاره به اینکه نباید خود را محدود به این اعتبارات استانی کنیم گفت: مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان برای جذب اعتبارات ملی تلاش کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ توحید سلیمی در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه حرکت در مدار قانون و عقلانیت باید سرلوحه فعالیت های مدیران شهرستان قرار گیرد اظهار کرد: بزرگترین آفت حال حاضر بدبینی و ناامیدی مردم نسبت به نظام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تأکید بر افزایش امید در بین مردم در شهرستان خدابنده گفت: تنها راه چاره از بین بردن ناامیدی در جامعه ایجاد همدلی‌، اتحاد و انسجام در بین مسئولان است و می طلبد مدیران در کنار موارد فوق تزریق امید در جامعه را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

,

فرماندار ایجرود با اشاره به مشکلات فقر و بیکاری در جامعه ابراز کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید با بهره گیری از تمام ظرفیت‌های قانونی راه را برای حمایت از سرمایه گذار داخلی و خارجی بخش خصوصی مهیا کنند تا از این طریق ریشه فقر و بیکاری در شهرستان خشکانده شود.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعتبارات محدود استانی و شهرستانی گفت: مدیران نباید خود را محدود به این اعتبارات کنند و با پیگیری اعتبارات کشوری و استفاده از ظرفیت خیرین برای تأمین اعتبار مورد نیاز دستگاه مربوطه اقدام کنند.

,

سلیمی با تأکید بر رعایت حقوق شهروندی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید سعی کنند با رعایت احترام، تنگناهای اقتصادی کشور را به ارباب رجوع بیان کنند تا آنها نیز با شک و تردید ادارات را ترک نکنند.

,

وی با اشاره به استفاده از خرد جمعی و مشارکت مدیران در اداره جلسات را از جمله برنامه‌های خود برشمرد و افزود: مدیران باید با مطالعه و آگاهی کامل از قوانین و مقررات اداره خود در جلسات حاضر شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه