اخبار داغ

شهرستان فارسان

فضاهای ورزشی جوابگوی نیازهای جوانان این شهرستان نیست

فضاهای ورزشی جوابگوی نیازهای جوانان این شهرستان نیست
اگر بخواهیم زمینه‌های مناسب برای پر کردن اوقات فراغت جوانان را در جامعه فراهم کنیم باید بهترین سرمایه‌گذاری‌ها را روی فضاهای ورزشی داشته باشیم اما در شرایط کنونی، فضاهای ورزشی جوابگوی نیازهای جوانان شهرستان فارسان نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، رهبر معظم انقلاب همواره جوانان را به تحصیل، تهذیب و ورزش توصیه می‌کنند. تأکیدات رهبری در ورزش نشان از اهمیت بالای ورزش در بین اقشار مختلف جامعه دارد با توجه به ظرفیت‌های ورزشی در شهرستان، توسعه فضاهای ورزشی امری بسیار مهم و حائز اهمیت برای جوانان است، کمبود امکانات ورزشی در شهر و روستا، این شهرستان را از فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی بی‌نصیب کرده است.

نبود امکانات در این شهرستان به‌عنوان سدی در برابر پیشرفت جوانان علاقه‌مند به ورزش محسوب می‌شود.
 
مدیر باشگاه فوتبال شهید همت فارسان گفت: این شهرستان در زمینه‌های ورزشی استعدادهای بالقوه‌ای دارد که متأسفانه زیرساخت‌های لازم و موردنیاز در منطقه وجود ندارد که این امر کمی برای جوانان سخت و دشوار است، مسئولین بایستی دست‌به‌دست هم دهند تا موقعیت و جایگاه ورزشی جوانان شهرستان را ارتقاء بخشند.
 
علی حیدری در گفتگو با خبرنگار پجهانبین نیوزافزود: جوانان و نوجوانان سرمایه‌های اجتماعی و آینده‌سازان شهرستان و کشور هستند و باید به این عزیزان توجه ویژه داشته باشیم که با دادن بسته‌های تشویقی و پر کردن اوقات فراغت آن‌ها از آسیب‌های اجتماعی آینده جلوگیری شود.
 
وی بابیان اینکه امروز بحث غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان از اهمیت خاصی برخوردار است اضافه کرد: برنامه‌های اوقات فراغت باید بر اساس نیازسنجی، علاقه‌مندی و مشارکت خود جوانان و دانش آموزان در حوزه‌های مختلف برنامه‌ریزی شود.

وی با اشاره به فصل تابستان و تعطیلی مدارس، بر پر کردن اوقات فراغت جوانان در عین هدفمند بودن آن تأکید کرد و گفت: موضوع اوقات فراغت از موضوعات بسیار مهم بوده و از مسئولین شهرستانی درخواست می‌شود که با هماهنگی برنامه‌های خود با کمیته اوقات فراغت مدیریت بهینه در جهت بهبود و توسعه شهرستان گام بردارند.
 
وی تصریح کرد: تجربه نشان داده که استفاده از امکانات ورزشی اولین انتخاب خانواده‌ها برای پر کردن اوقات فراغت فرزندان خود بوده است.
 
فضاهای ورزشی جوابگوی نیازهای جوانان این شهرستان نیست
 
اگر بخواهیم زمینه‌های مناسب برای پر کردن اوقات فراغت جوانان را در جامعه فراهم کنیم باید بهترین سرمایه‌گذاری‌ها را روی فضاهای ورزشی داشته باشیم اما در شرایط کنونی، فضاهای ورزشی جوابگوی نیازهای جوانان این شهرستان نیست.
 
مسئول باشگاه فوتبال شهید همت گفت: محرومیت ورزشی شهر یکی از مشکلات این شهراست که جوان‌های ورزشکار را دلسرد کرده چراکه نخستین دغدغه ورزشکاران این شهر نبود سالن ورزشی مناسب و کمبود سرانه فضای ورزشی در شهر است.
 
در بسیاری از روستاها این شهرستان فضاهای ورزشی وجود ندارد
 
 وی اظهار داشت: در بسیاری از روستاها فضاهای ورزشی وجود ندارد و باوجود انواع وعده‌ها هنوز سرانه ورزشی موجود این مناطق مطلوب نیست و با استانداردهای موجود فاصله زیادی دارد.
 
وی بیان داشت: کمبود فضاها و امکانات ورزشی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین معضلات موجود در روستاهای شهرستان به شمار می‌رود و به‌وضوح می‌توان این مشکل و تأثیر مستقیم آن را بر مهاجرت به شهرها مشاهده کرد.
 
 وی در پایان گفت: روستاییان با توجه به پیشرفت فناوری، انتظار دارند بتوانند در محیطی زندگی کنند که علاوه بر وجود امکانات اولیه، سطح خدمت‌رسانی افزایش یابد و امکانات رفاهی و ورزشی در روستاها وجود داشته باشد.

انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
, پ, پ, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
, فضاهای ورزشی جوابگوی نیازهای جوانان این شهرستان نیست,
,
,
,
,
,
, در بسیاری از روستاها این شهرستان فضاهای ورزشی وجود ندارد,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه