اخبار داغ

️ رئیس پلیس راه استان قزوین اعلام کرد:

آمادگی پلیس راه استان قزوین برای تعطیلات عید فطر

آمادگی پلیس راه استان قزوین برای تعطیلات عید فطر
رئیس پلیس راه استان قزوین از آمادگی این پلیس در محورهای مواصلاتی در تعطیلات عید سعید فطر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ نصر الله بیگلری در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: پلیس راه استان قزوین با اتخاذ تدابیر لازم و استفاده از گشت‌های پلیسی محسوس و نامحسوس، در ایام تعطیلات عید فطر، ایمنی سفر را در کلیه محورهای مواصلاتی استان قزوین برقرار می‌کند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


رئیس پلیس راه استان افزود: در محورهای مواصلاتی استان 25 دستگاه دوربین هوشمند ثابت و 55 دستگاه دوربین کنترل سرعت دستی برای کنترل تخلفات رانندگی در جاده‌های استان، رصد کامل نحوه رانندگی رانندگان، برخورد قاطع و پیشگیرانه با تخلفات رانندگان متخلف و جلوگیری از بروز هر گونه حوادث تلخ فعال است.

اینمسئول با اشاره به استقرار 6 ایستگاه پلیس راه جاده ای تصریح کرد: افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس و نظارت کامل بر رفتار ترافیکی رانندگان با استفاده از دوربین‌های نظارتی و کنترل تخلفات هوشمند و برخورد قاطع و بدون اغماض با تخلفات رانندگان متخلف و توقیف خودروهای آنان در دستور کار این پلیس قرار دارد. 

بیگلری اضافه کرد: با توجه به اینکه به صورت روزانه بالغ بر 2 هزار دستگاه اتوبوس در حال تردد در جاده‌های استان هستند، نظارت و کنترل مستمر بر رفتار رانندگان ناوگان مسافربری به خصوص رانندگان اتوبوس‌ها با سامانه هوشمند کنترل الکترونیکی با دقت انجام خواهد شد. 

رئیس پلیس راه استان قزوین توصیه کرد: با توجه افزایش تردد در جاده‌های استان، رانندگان قبل از شروع سفر از سلامت فنی وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل و ضمن همراه داشتن تجهیزات لازم، در زمان رانندگی سرعت مطمئنه را رعایت و از ارتکاب هر گونه تخلفات رانندگی پرهیز کنند تا با حمایت پلیس راه استان بعنوان چتر نظارتی راه‌های استان سفری ایمن و خوش را تجربه کنند.

,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه