اخبار داغ

در شهرستان تاکستان؛

5 هزار قطعه مرغ تخم گذار غیرمجاز به کشتارگاه اعزام شد

5 هزار قطعه مرغ تخم گذار غیرمجاز به کشتارگاه اعزام شد
5 هزار قطعه مرغ تخم گذار غیرمجاز در شهرستان تاکستان به کشتارگاه اعزام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر محمدرضا آذربایجانی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: متصدی متخلف واحد به دلیل تهدید علیه بهداشت عمومی جامعه و همچنین به مخاطره انداختن سرمایه‌های اقتصادی سایر پرورش دهندگان مجاز و قانونی تحت پیگیرد قضایی قرار گرفت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین,


رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان افزود: با عنایت به بررسی‌های واحد بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور دامپزشکی تاکستان یک واحد پرورش مرغ تخم گذار غیرمجاز در داخل شهر تاکستان شناسایی و پرونده تخلف صورت گرفته به مراجع قضایی ارجاع شد. 

این مسئول تصریح کرد: با عنایت به پیگیری‌های قضایی این اداره علیه متصدی یک واحد تخمگذار غیرمجاز 5000 قطعه ای که اقدام به پرورش مرغ تخمگذار در داخل محدوده شهری تاکستان کرده بود.

وی ادامه داد: این واحد تخمگذار نهایتاً با دستور ویژه دادستان تاکستان مبنی بر تفویض اختیار اعزام به کشتارگاه مرغ‌های مزبور به اداره دامپزشکی، کلیه مرغ‌ها در راستای پیشگیری از شیوع بیماری‌ها به کشتارگاه اعزام شد و متصدی واحد به دلیل تهدید علیه بهداشت عمومی جامعه و همچنین به مخاطره انداختن سرمایه‌های اقتصادی سایر پرورش دهندگان مجاز و قانونی تحت پیگیرد قضایی قرار گرفت. 

دکتر آذربایجانی در پایان از عموم مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده واحدهای پرورش غیر مجاز طیور موضوع را برای پیگیری قضایی از طریق سامانه پیامکی 50001512 اطلاع رسانی کنند.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه