اخبار داغ

گلایه های متقاضیان مسکن مهر بندرخمیر؛

خواب 84 ماهه مسکن مهرورزان بندرخمیر/دریافت اجباری دفترچه اقساط برای واحدهایی که هنوز تحویل نشده

خواب 84 ماهه مسکن مهرورزان بندرخمیر/دریافت اجباری دفترچه اقساط برای واحدهایی که هنوز تحویل نشده
متقاضیان مسکن مهر مهرورزان بندرخمیر با گذشت ببش از هفت سال در میانه راه مانده اند و درکنار اجاره نشینی و پرداخت کرایه خانه، متحمل پرداخت اقساط وام مسکن شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از فرهنگ کده،امروز متقاضیان مسکن مهر مهرورزان بندرخمیر نه راه پس دارند و نه راه پیش آنها چشم انتظار تحویل خانه هایشان مانده اند و خانه هایی را که هنوز رنگ آن را ندیده اند و در کنار اجاره نشینی و پرداخت کرایه خانه، متحمل اقساط وام مسکن شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فرهنگ کده,

متقاضیان مسکن مهر مهرورزان بندرخمیر باید برای خانه های تحویل نگرفته هم قسط پرداخت کنند، با تمهیداتی ساده از سوی مسئولان متقاضیان می توانستند در خانه های خود ساکن شوند و به جای اجاره خانه اقساط خانه ها را به بانک پرداخت کنند.

,

متقاضیانی که اقساط مسکن مهر می‌دهند اما هنوز ساکن نشده‌اند!

, متقاضیانی که اقساط مسکن مهر می‌دهند اما هنوز ساکن نشده‌اند!, متقاضیانی که اقساط مسکن مهر می‌دهند اما هنوز ساکن نشده‌اند!,

یکی از این متقاضیان مسکن مهر مهرورزان بندرخمیر در گفتگو با خبرنگار فرهنگ کده، اظهار کرد: از7 سال پیش مسکن مهرورزان را ثبت نام کردم اما هنوز تحویل نگرفتم و با پیگیری هایی که انجام دادم مسئول تعاون مسکن مهرورزان گفتند متاسفانه اداره برق بدقولی کردند و برق مسکن های مهر را وصل نکردندو این در حالی است  اقساط آنها شروع شده و خانه را به دلیل اینکه برق آن وصل نیست تحویل نمی دهند.

,

وی افزود: در حال حاضر پولی ندارم که برای اقساط مسکن مهر را پرداخت کنم زیرا که هنوز خانه هایمان را به ما تحویل نداده اند و علاوه بر پرداخت کرایه خانه باید اقساط وام مسکن مهر را هم پرداخت کنم.

,

متقاضیان سردرگم مسکن مهر در بندرخمیر

, متقاضیان سردرگم مسکن مهر در بندرخمیر, متقاضیان سردرگم مسکن مهر در بندرخمیر,

این متقاضی مسکن مهر ادامه داد: گناه ما چیست که خانه های مسکن مهر خود را هنوز به ما تحویل نداده اند و برای خانه های تحویل نگرفته باید قسط پرداخت کنیم؟ اگر خانه هایمان را تحویل گرفته بودیم در آنجا ساکن می شدیم و به جای اجاره خانه، اقساط بانک مسکن را می دادیم .

,

وی با بیان اینکه اکنون چاره ای جز پرداخت اقساط مسکن مهر نداریم، افزود: با وجود شرایط اقتصادی کنونس، حقوقمان کفاف نمی دهد و با مراجعه به اداره برق مشکل را از سمت مسئول تعاون مسکن مهرورزان می دانند.

,

این متقاضی مسکن مهر با بیان اینکه 160 نفر دیگر هم منتظر تحویل واحد های مسکن مهروزان بندرخمیر هستند ، خاطر نشان کرد: با قرض، وام و هزار و یک بدبختی مسکن مهر را ثبت نام کردن اما دیگر توان پرداخت قسط برای خانه ای که هنوز تحویل نگرفته ام را ندارم.

,

حالا بسیاری از متقاضیان مسکن مهر مهرورزان بندرخمیر مجبور به پرداخت اقساط وام مسکن شده اند، توان واریز این مبلغ را نداشته و نمی دانند بر اساس چه قانونی و تبصره ای خانه هایی که هنوز کلید آن را تحویل نگرفته اند باید اقساط  آن را نیز پرداخت کنند.

,

در مکتب امام راحل و عظیم الشان مردم محق اند و مسئولان مکلف، مسئولان برای انجام تکلیف خود در برابر حقوق قانونی مردم مصمم باشند و افتتاح های پی در پی به مطالبات به حق مردم، جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام/

,

در مکتب امام راحل و عظیم الشان مردم محق اند و مسئولان مکلف، مسئولان برای انجام تکلیف خود در برابر حقوق قانونی مردم مصمم باشند و افتتاح های پی در پی به مطالبات به حق مردم، جامه عمل بپوشانند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه