اخبار داغ

رئیس پلیس راه البرز:

طرح ترافیک تابستانی از امروز در استان البرز آغاز شد/ محدودیت های ترافیکی عید فطر در محور چالوس اعمال می شود

طرح ترافیک تابستانی از امروز در استان البرز آغاز شد/ محدودیت های ترافیکی عید فطر در محور چالوس اعمال می شود
رئیس پلیس راه البرز گفت: پس از نماز عید فطر فردا پیش بینی بارترافیکی چشمگیری را در محورهای مواصلاتی البرز را خواهیم داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس پلیس راه البرز درباره تمهیدات ترافیکی محورهای مواصلاتی استان به مناسبت عید سعید فطر به خبرنگار تیتریک گفت: از امروز 24 خرداد تا پایان شهریور ماه طرح ترافیک تابستانی آغاز شد و به واسطه عید فطر امروز بنا بود از ساعت 12 از مازندران محور چالوس مسدود و 4 ساعت بعد جاده پچالوس از سمات البرز به مازندارن یک طرفه شود اما به واسطه عدم بارترافیکی چشمگیر این مهم اعمال نشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک ,

سرهنگ رضا گودرزی افزود: پیش بینی ما در راستای اعمال محدودیت ترافیکی در بعد از نماز ظهر امروز این است که ساعت 15 از سمت مازندارن محور چالوس مسدود و از ساعت 19 جاده چالوس از البرز به سمت مازندران یک طرفه شود اما باز هم بستگی به تردد خودروها در جاده دارد.

, سرهنگ رضا گودرزی افزود: پیش بینی ما در راستای اعمال محدودیت ترافیکی در بعد از نماز ظهر امروز این است که ساعت 15 از سمت مازندارن محور چالوس مسدود و از ساعت 19 جاده چالوس از البرز به سمت مازندران یک طرفه شود اما باز هم بستگی به تردد خودروها در جاده دارد. ,

وی اظهار داشت: روز شنبه ساعت 12در مسیر میدان امیرکبیر جاده چالوس مسدود و ترددی به سمت مازندران نخواهیم داشت و 4 ساعت بعد از ساعت 16 از مازندران به سمت استان البرز جاده چالوس تا 2 بامداد یکطرفه خواهد بود.

, وی اظهار داشت: روز شنبه ساعت 12در مسیر میدان امیرکبیر جاده چالوس مسدود و ترددی به سمت مازندران نخواهیم داشت و 4 ساعت بعد از ساعت 16 از مازندران به سمت استان البرز جاده چالوس تا 2 بامداد یکطرفه خواهد بود. ,

رئیس پلیس راه استان البرز در خاتمه با اشاره به اینکه پس از نماز عید فطر فردا پیش بینی بارترافیکی در محورهای مواصلاتی البرز را خواهیم داشت تصریح کرد: آغاز طرح ترافیکی تابستانی به واسطه افزایش تقاضای سفر در جاده های برون شهری اجرا می شود و سازمان های خدمات رسان اعم از راهداری، آتش نشانی، اورژانس و امدادخودرو هماهنگ شده اند تا در راه های استان مستقر شوند و نیروهای دانشگاه پلیس و مرکز آموزش چمران، به کمک پلیس راه آمده اند تا سفرها با کمترین خطر و حادثه انجام شود.

, رئیس پلیس راه استان البرز در خاتمه با اشاره به اینکه پس از نماز عید فطر فردا پیش بینی بارترافیکی در محورهای مواصلاتی البرز را خواهیم داشت تصریح کرد: آغاز طرح ترافیکی تابستانی به واسطه افزایش تقاضای سفر در جاده های برون شهری اجرا می شود و سازمان های خدمات رسان اعم از راهداری، آتش نشانی، اورژانس و امدادخودرو هماهنگ شده اند تا در راه های استان مستقر شوند و نیروهای دانشگاه پلیس و مرکز آموزش چمران، به کمک پلیس راه آمده اند تا سفرها با کمترین خطر و حادثه انجام شود. ,

 

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/ ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه