اخبار داغ

وزیر راه و شهر سازی در گرگان:

فرودگاه گرگان میتواند میزبان پرواز های سنگین باشد

فرودگاه گرگان میتواند میزبان پرواز های سنگین باشد
وزیر راه و شهر سازی با بیان این مطلب که فرودگاه بین المللی گرگان قابلیت توسعه را دارد، اظهار کرد: این فرودگاه میتواند با پتانسیل هایی که دارد، میزبان پرواز های سنگین باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کاسب امین؛ "عباس آخوندی" وزیر راه و شهر سازی، پیش از ظهر امروز در بدو ورود به استان گلستان از برخی از پروژه های مهم فرودگاه بین المللی گرگان بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاسب امین, کاسب امین,

وی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران رسانه های متعدد گفت: استان گلستان یکی از استان‌های مقاصد گردشگری است و در سال‌های گذشته برنامه‌های مهمی در این فرودگاه پیاده سازی کرده است.

,

"آخوندی" با بیان این مطلب که فرودگاه بین المللی گرگان قابلیت توسعه را دارد،  تصریح کرد: در راستای توسعه فرودگاه‌های استان گلستان، می‌توان به این موضوع اشاره کرد که فرودگاه گرگان قابلیت توسعه برای حمل و نقل 2.5 میلیون مسافر را دارد.

,

وزیر راه و شهر سازی همچنین به افتتاح ترمینال جدید فرودگاه بین المللی گرگان تا پایان سال جاری اشاره کرد و عنوان کرد: ‌خوشبختانه 89 درصد این طرح، پیشرفت فیزیکی داشته و درسال‌جاری افتتاح می‌شود.

,

وی با بیان این مطلب که این فرودگاه از ‌تجهیزات مدرن هوایی را برخوردار است، افزود: این فرودگاه سیستم نورپرداز خوبی دارد که می‌تواند کلاس فرودگاه را به پرواز سنگین افزایش دهد و هواپیماهای مختلف امکان پرواز و نشست را در این فرودگاه داشته باشند.

,

"آخوندی" در پایان تاکید کرد: ‌براساس آمارها، فرودگاه بین المللی گرگان در هفته میزبان 90 پرواز داخلی و خارجی است که نشان دهنده رشد خوب این فرودگاه را نشان می دهد و در همین راستا فرودگاه کلاله را نیز فعال کردیم که امکانات بیشتری را در استان عرضه نماییم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه