اخبار داغ

علیرضا سلطانی‌متهور، دادستان اسدآباد شد

علیرضا سلطانی‌متهور، دادستان اسدآباد شد
طی مراسمی با حکم آیت‌الله لاریجانی سلطانی به عنوان دادستان جدید شهرستان اسدآباد منصوب و معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، پیش از ظهر امروز در مراسمی با حضور مسئولان دستگاه قضایی استان همدان، امام جمعه، نماینده مردم اسدآباد در مجلس، فرماندار و برخی رؤسای ادارات و وکلا شهرستان، از زحمات محمدجواد هاجرپور تقدیر و سلطانی به عنوان دادستان جدید این شهرستان معرفی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع،,

در این مراسم دادستان اسبق اسدآباد با ارائه گزارشی از عملکرد خود در طول خدمتش، اظهار کرد: در طی دو سال گذشته مجوز پلمپ 73 چاه غیر مجاز و قلع و قمع 30 مورد واحد غیرمجاز در باغات صادر شده است.

,

صدور مجوز پلمپ 73 چاه غیر مجاز در اسدآباد
محمدجواد هاجرپور یکی از دغدغه های خود را در بحث جمع آوری قلیان سراها عنوان کرد و گفت: در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفت و بسیاری از این اماکن پلمب شدند، اما می‌طلبد که مسئولان برای غنی‌سازی اوقات و فراغت جوانان و نوجوانان تلاشی کنند.

, صدور مجوز پلمپ 73 چاه غیر مجاز در اسدآباد, صدور مجوز پلمپ 73 چاه غیر مجاز در اسدآباد,
,

وی به موضوع اغتشاشات اخیر در دی ماه سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این زمینه با همکاری اعضای شورای تأمین مشکلی خاصی در اسدآباد نداشتیم.

,

نبود پزشکی قانونی معضلی بزرگ برای مردم اسدآباد
دادستان اسبق اسدآباد نبود پزشکی قانونی در اسدآباد را یک معضل برای اسدآباد دانست و گفت: به دلیل وجود بسیاری از مرگ‌های مشکوک و وجود 1750 پرونده ضرب و جرح که نیاز به پزشکی قانونی دوچندان می‌کند، متأسفانه اقدامی در این زمینه هنوز صورت نگرفته و نارضایتی هایی وجود دارد.

, نبود پزشکی قانونی معضلی بزرگ برای مردم اسدآباد, نبود پزشکی قانونی معضلی بزرگ برای مردم اسدآباد,
,

وی با اشاره به قلع و قمع 11 واحد مخروبه محل تجمع معتادین، گفت: در این زمینه 750 معتاد متجاهر دستگیر شدند.

,

تعطیلی کشتارگاه دام نارضایتی مردم را به همراه داشت
هاجرپور تعطیلی کشتارگاه دام در اسدآباد یکی از مشکلات اساسی اسدآباد دانست و گفت: در این شهرستان 30 قصاب وجود دارد که کشتار را به دلیل نبود کشتارگاه انجام نمی‌دهند.

, تعطیلی کشتارگاه دام نارضایتی مردم را به همراه داشت, تعطیلی کشتارگاه دام نارضایتی مردم را به همراه داشت,
,

وی با بیان اینکه شهرستان اسداباد 400 زندانی در زندان همدان دارد، گفت: نبود بازداشتگاه موقت و ندامتگاه در این شهرستان موجب شده که خانواده‌های این زندانیان مشکلات زیادی را بر دوش بکشند.

,

رشد 77 درصدی کشفیات مواد مخدر و سرقت
دادستان اسبق اسدآباد از افزایش 77 درصدی جرائم به دلیل کشفیات مواد مخدر و سرقت در این شهرستان خبر داد و گفت: افزایش آمار در حوزه موادمخدر و سرقت نشان می‌دهد که در زمینه اشتغال کم کار شده و باید فرماندار این شهرستان اولویت کار خود را در بحث اشتغال قرار دهد.

, رشد 77 درصدی کشفیات مواد مخدر و سرقت, رشد 77 درصدی کشفیات مواد مخدر و سرقت,
,

در ادامه امام جمعه اسدآباد هم با اشاره به روایتی از ائمه اطهار(ع) در خصوص داشتن تقوا، اظهار کرد: هرچه کار انسان گسترده‌تر، باضرافت‌تر، مسئولیت سنگین‌تر باشد، اگر تقوا نباشد، انسان سکوت و طغیان می‌کند.

,

لزوم تربیت انسان باتقوا و با وجدان کاری در دستگاه قضا
حجت‌ا‌لاسلام سیدموسی حسینی مجد ادامه داد: اگر فرد مسئول خود را با تقوا همراه نکند، سهم خواهی‌ها و فخرفروشی‌ها بیشتر خواهد بود و اگر دنیا را به هر طریقی مدیریت کند، در قبر و آخرت، بدزبانی مردم، نفرین آنان گرفتار خواهد شد.

, لزوم تربیت انسان باتقوا و با وجدان کاری در دستگاه قضا, لزوم تربیت انسان باتقوا و با وجدان کاری در دستگاه قضا,
,

وی گفت: اگر انسان در کرسی قضاوت با اخلاق، باانصاف، با تقوا و با تربیت اسلامی همراه بنباشد، غرورآفرین است و انسان را به فردی تند اخلاق، تند مزاج و بد رفتار تبدیل می‌کند.

,

کرسی قضاوت باید در باب اخلاق و تقوا کنترل شود
امام جمعه اسدآباد گفت: اگر لباس قضاوت از باب تقوا و اخلاق کنترل نشود، فخروفروشی و تکبر را حاصل می‌شود لذا یکی از

, کرسی قضاوت باید در باب اخلاق و تقوا کنترل شود, کرسی قضاوت باید در باب اخلاق و تقوا کنترل شود,
,

کارهایی که قوه قضائیه باید به آن بپردازد، تربیت انسان‌های بااخلاق وبا تقواست.

,

وی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع انتخابات زودهنگام در اسدآباد اشاره کرد و گفت: هنوز دوسال تا انتخابات دوره بعد مجلس باقی است اما شاهدیم که کاندیداها کاروان‌هایی در مراسم ختم و جشن و خاکسپاری اموات به راه می اندازند که این عمل وحدت را از هم اکنون نشانه می رود.

,

تبلیغات زودهنگام انتخاباتی ضربه ای بزرگ به حق مردم
حسینی مجد گفت: این عمل راه انداختن کاروان‌های تبلیغات انتخاباتی یک کار بی فرهنگی است و کی می‌خواهند حق رأی را به مردم بدهند و همانند شهرهای بزرگ عمل کنند.

, تبلیغات زودهنگام انتخاباتی ضربه ای بزرگ به حق مردم, تبلیغات زودهنگام انتخاباتی ضربه ای بزرگ به حق مردم,
,

نماینده مردم اسدآباد در مجلس هم با قدردانی از دادستان اسبق اسدآباد و رئیس دادگستری، به اغتشاشات اخیر سال گذشته اشاره کرد و گفت: نقش آفرینی دادستان در این زمینه در راستای آرامش بخشیدن به شهر یکی از نکات مثبت بود.

,

نقش دادستان در آرامش بخشیدن در اغتشاشات اثرگذار بود
اکبررنجبرزاده با بیان اینکه قوای سه گانه مجلس، قضائیه و مجریه وظایف سنگینی دارند که هر کدام به هر میزان به وظایقه شان عمل نکنند، نارضایتی مردم و به تبع نارضایتی شهدا را به دنبال خواهد داشت.

, نقش دادستان در آرامش بخشیدن در اغتشاشات اثرگذار بود, نقش دادستان در آرامش بخشیدن در اغتشاشات اثرگذار بود,
,

وی در خصوص نبود ندامتگاه در اسدآباد گفت: این موضوع را سال گذشته با رئیس قوه قضائیه مطرح کرده ام و بودجه ای برای این امر اختصاص داده اند که در صورت اختصاص زمین از سوی فرمانداری این امر انجام می‌شود.

,

قول ساخت ندامتگاه را از رئیس قوه قضائیه گرفته ایم
نماینده مردم اسدآباد در مجلس به کمبود نیروی انسانی در قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: در زمینه نبود پزشکی قانونی در اسدآباد یک مشکل کشوری است که البته پیگیری هایی در این زمینه انجام دادیم که پزشکی که می‌خواست مستقر شود، تنبلی می‌کرد.

, قول ساخت ندامتگاه را از رئیس قوه قضائیه گرفته ایم, قول ساخت ندامتگاه را از رئیس قوه قضائیه گرفته ایم,
,

پزشک متقاضی برای پزشکی قانونی خود را به ما معرفی کند
وی ادامه داد: ساختمان پزشکی قانونی در سال 95 با اعتبار یک میلیارد تومان کلنگ زنی شده که به نبال راه اندازی آن هستیم که البته اگر هر پزشک اسدآبادی که درخواست حضور در پزشکی قانونی را داشته باشد، هماهنگی های لازم را برای معرفیش انجام خواهیم داد.

, پزشک متقاضی برای پزشکی قانونی خود را به ما معرفی کند, پزشک متقاضی برای پزشکی قانونی خود را به ما معرفی کند,
,

دادستان همدان نیز با بیان اینکه در دستگاه قضایی اخلاق مداری و مردم محوری در سرلوحه کارهاست، گفت: قاضی همانند پزشکی است که مردم را پذیرش می‌کند و این پذیرش مانع از آن نیست که درد او را نفهمد.

,

اخلاق مداری؛ سرلوحه کار دستگاه قضا
کامران حمزه با اشاره به گردش مالی ستاد دیه در استان همدان، گفت: سالیانه 30 میلیارد تومان در این ستاد جمع آوری می‌شود که از بدهی جرائم غیرعمد پرداخت می‌شود.

, اخلاق مداری؛ سرلوحه کار دستگاه قضا, اخلاق مداری؛ سرلوحه کار دستگاه قضا,
,

وی یکی از خواسته های دستگاه قضا از دادستان ها را رفتار خوب با مردم دانست و گفت: اگر صرفا" کار دادستان این باشد که پشت میز بنشیند، از اوضاع با خبر نمی‌شود؛ بنابراین باید به میان مردم رفت.

,

دادستان نباید پشت میزنشین باشد
دادستان همدان با تأکید بر نظارت بیشتر دادستانی بر دستگاه‌های اجرایی، گفت: دادستان باید مشکلات شهر را مطلع باشد و از دستگاه اجرایی درخواست مرتفع شدن را بخواهد.

, دادستان نباید پشت میزنشین باشد, دادستان نباید پشت میزنشین باشد,
,

وی تصریح کرد: تعامل دستگاه قضا با دیگر قوای نظم حول محور قانونی است که باید به آن توجه داشت.

,

6 سال است پیگیر ایجاد بازداشتگاه موقت در اسدآبادیم
حمزه گفت: 6 سال است که در استان پیگیر بازداشتگاه موقت اسدآباد هستیم و مبلغ هم برای آن اختصاص داده شد و اینکه باید ببنیم این مبلغ کجا هزینه شده است.

, 6 سال است پیگیر ایجاد بازداشتگاه موقت در اسدآبادیم, 6 سال است پیگیر ایجاد بازداشتگاه موقت در اسدآبادیم,
,

وی گفت: وجود بازداشتگاه و ندامتگاه در اسدآباد به ان جهت ضروری است که خانواده‌های زندانیان در رفت و آمد به زندان همدان اذیت می‌شوند و بسیاری از آنان به حاشیه همدان سکونت پیدا کرده اند و این معضلی برای همدان شده است.

,

قول برای ایجاد پزشکی قانونی در اسدآباد تا ماه آینده
دادستان همدان تأکید کرد: قول می‌دهیم که ظرف یک الی دو ماه آینده پزشکی قانونی را در اسدآباد دایر کنیم.

, قول برای ایجاد پزشکی قانونی در اسدآباد تا ماه آینده, قول برای ایجاد پزشکی قانونی در اسدآباد تا ماه آینده,
,

دادستان جدید اسدآباد: صیانت از بیت المال و احقاق حقوق عامه گام بر می‌دارم
دادستان جدید اسدآباد هم ملاک کار در دادسرا را حاکمیت قانون دانست و گفت: عمل به قانون یک تکلیف شرعی است.

,
,

علیرضا سلطانی متهور گفت: اگر در جامعه ما قانون ملاک عمل باشد، قطعا" عدالت برقرار می شود و بنده سعی می‌کنم که در راستای اجرای قانون، صیانت از بیت المال، حقوق عامه گام بردارم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه