اخبار داغ

امام جمعه شهرضا:

تقوا تنها رمز حفظ دستاوردهای یک ماه تمرین بندگی رمضان است

تقوا تنها رمز حفظ دستاوردهای یک ماه تمرین بندگی رمضان است
امام جمعه شهرضا با تاکید براینکه حفظ یک ماه بندگی و اطاعت خداوند در ماه مبارک رمضان براساس دستاورد بزرگ ماه رمضان یعنی تقوا میسر است، گفت: تقوا ملکه ای است که وقتی در وجود انسان ایجاد شد انسان می تواند از تمامی سختی ها و مشکلات و رنج ها عبور کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سیف الله یعقوبی در گفتگو با صاحب نیوز، پیرامون فلسفه عید فطر و پیام های آن اظهار کرد: با توجه به یک ماه بندگی و عبودیت و نزدیک شدن به عید سعید فطر، یک نشاط و مسرتی در چهره مومنان و دلباختگان الله وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه عید فطر پایان یک ماه بندگی است و این روز برای مسلمین جهان عید قرار داده شده است، گفت: یکی از نکات لازم در این مبحث این است که مبلغان باید به مردم یادآوری کنند که ایران در امنیت کامل در حال برگزاری عید فطر است.

,

امام جمعه شهرضا با اشاره به اینکه در بسیاری از کشورهای اسلامی متاسفانه امنیتی برای برپایی عید فطر وجود ندارد، تصریح کرد: امروز ایران تحت لوای رهبر انقلاب امنیت کامل دارد و باید شکر این نعمت ها را به جا آوریم.

,

وی با تاکید بر اینکه حفظ یک ماه بندگی و اطاعت خداوند در ماه مبارک رمضان براساس دستاورد بزرگ ماه رمضان یعنی تقوا میسر است، خاطرنشان کرد: تقوا یک ملکه ای است که وقتی در وجود انسان ایجاد شد انسان می تواند از تمامی سختی ها و مشکلات و رنج ها عبور کند.

,

حجت الاسلام یعقوبی در پایان رمز حفظ برکات و یک ماه تمرین بندگی و اطاعت در ماه رمضان را تقوا دانست و عنوان کرد: تقوا لباسی است که باید در ماه رمضان برای یکسال عمر تهیه شود.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه