اخبار داغ

آخرین وضعیت پخش فوتبال در سینما‌ها

آخرین وضعیت پخش فوتبال در سینما‌ها
علی سرتیپی درباره آخرین وضعیت پخش فوتبال در سینما‌ها توضیحاتی ارائه داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  علی سرتیپی تهیه کننده و سخنگوی شورای عالی اکران سینما درباره وضعیت پخش فوتبال در سینما‌ها گفت: خوشبختانه مشکل خاصی نیست و همه کار‌ها در این زمینه به خوبی پیش رفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: تمام سانس‌هایی که برای پخش فوتبال گذاشته شده بود طبق قواعد تعیین شده شورای عالی اکران، تکمیل شد و این نشان دهنده استقبال خوب مردم برای نمایش فوتبال در سینما‌ها است.

,

وی ادامه داد: این استقبال نشان دهنده تجربه‌ای خوب در فضایی جدید است که باعث آرامش و راحتی مردم خواهد بود و امیدواریم با برد تیم ملی کشورمان این شادی‌ها چند برابر شود.

,

این تهیه کننده و سینمادار درباره علت این استقبال عنوان کرد: دیدن فوتبال روی پرده سینما و کنار هم بودن دلیل استقبال مردم است و از همین جا از صدا و سیما بخاطر همکاری با این اتفاق تشکر می‌کنیم ما هم به سهم خود و به پاس این همکاری که خروجی‌های مثبتی بخصوص برای مردم عزیزمان دارد تبلیغات صدا و سیما را در سینما‌ها پخش می‌کنیم. امید داریم این جریان خوب در این شرایط که فضای روحی خوبی حکفرما نیست موفق باشد.

,

سرتیپی با اشاره به حضور همه آحاد مردم در سالن سینما‌ها برای دیدن فوتبال در سالن‌های سینما بیان کرد: همه چیز طبق روال عادی اکران یک فیلم سینمایی با همان نظم و انتضباط پیش می‌رود و خانواده‌ها و همه می‌توانند به دیدن فوتبال در سالن‌ها حاضر شوند.

,

 

,

منبع: باشگاه خبرنگاران

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه