اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نطنز:

برگزاری مسابقات فوتبال جام رمضان در بادرود/ سالن ورزشی تختی نیازمند توسعه است

برگزاری مسابقات فوتبال جام رمضان در بادرود/ سالن ورزشی تختی نیازمند توسعه است
رئیس اداره ورزش و جوانان نطنز گفت: با توجه به استقبال پر شور مردم بادرود از مسابقات فوتسال، سالن محل برگزاری مسابقات جام رمضان با حدود ۵۰۰ نفر ظرفیت همچنان نیازمند توسعه بیشتر و افزایش ظرفیت تماشاگران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین صفری امروز در گفتگو با صاحب نیوز از پایان برگزاری مسابقات جام رمضان در بادرود در سطح قابل قبول و عالی خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز ,

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نطنز افزود: امسال از آغاز ماه مبارک، بازی های جام رمضان در دو رده کارمندی و آزاد در این شهر برگزار شد و در رده کارمندی هشت تیم مجزا در دو گروه چهار تیمی به رقابت پرداختند و از میان آنان تیم شهرداری بادرود و اداره ورزش و جوانان برای مشخص شدن قهرمان رقابت ها فردا به مصاف هم می روند.

,

وی گفت: همچنین در رده آزاد ۱۲ تیم ابتدا در سه گروه چهار تیمی و در مرحله بعد در دو گروه سه تیمی به رقابت پرداختند که در نهایت تیم های آهن آلات شهدوست و میوه فروشی ماندیان امشب برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف هم خواهند رفت.

,

صفری اضافه کرد: امسال تغییرات سالن ورزشی تختی بادرود محل برگزاری بازی ها به افزایش کیفیت این رقابت ها کمک شایانی کرد و همچنین همکاری ارگان هایی چون اداره ورزش و جوانان شهرستان، نیروی انتظامی و اورژانس قابل تقدیر بود.

,

وی بیان کرد: حضور بازیکنانی از لیگ برتر کشور و حتی تیم ملی فوتسال در رقابت های امسال نقطه عطف و عامل افزایش کیفیت این دوره از مسابقات به شمار می رفت.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان نطنز تاکید کرد: با توجه به استقبال پر شور مردم بادرود از مسابقات فوتسال، سالن محل برگزاری مسابقات جام رمضان با حدود ۵۰۰ نفر ظرفیت همچنان نیازمند توسعه بیشتر و افزایش ظرفیت تماشاگران است چرا که امسال جمعیتی حدود دو برابر ظرفیت سالن برای دیدن مسابقات حضور داشتند.

,

وی با بیان این که اسکوربورد سالن نیازمند تعمیر و رسیدگی است، افزود: امشب قرار است پیش از برگزاری بازی فینال در یک بازی دیدنی دو تیم منتخب داوران نطنز و بادرود و داوران فعال استان اصفهان نیز با هم رقابت کنند که این بازی ساعت ۲۱:۳۰ برگزار خواهد شد.

,

صفری خاطر نشان کرد: امسال علاوه بر داوران بومی، داوران کاشانی نیز در این مسابقات سوت زدند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه