اخبار داغ

فرماندار گلپایگان:

مسئله اقتصادی یک مسئله امنیتی است/ باید دست سرمایه دار را بوسید

مسئله اقتصادی یک مسئله امنیتی است/ باید دست سرمایه دار را بوسید
فرماندار گلپایگان با اشاره به اینکه در کشورهای پیشرفته صنعتی اتاق مدیران به دو قشر صاحبان علم و خلاقیت و صاحبان سرمایه همواره باز است، گفت: شعار مرگ بر سرمایه دار شعار غلطی است و باید دست سرمایه دار را بوسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ حسین یارمحمدیان شامگاه روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان به سمت فرمانداری گلپایگان منصوب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مساله اقتصادی یک مساله امنیتی است

, مساله اقتصادی یک مساله امنیتی است, مساله اقتصادی یک مساله امنیتی است,

فرماندار گلپایگان با بیان اینکه پایین ترین سطح امنیت، امنیت فیزیکی است که باید یک شهروند در شهر و کشورش تامین شود و اساس تشکیل حکومت ها بوده است، گفت: مسئله اقتصادی یک مسئله امنیتی است.

,

یارمحمدیان با اشاره به اینکه دولت هایی که به رفاه مردم توجه می کنند یک مرحله بالاتر از سایران قرار دارند، عنوان کرد: تلاش کنیم تا مشکلات اقتصادی مردم رفع شود.

,

وی با بیان اینکه امنیت انسانی در سطوح بالاتری از این سطح قرار دارد، مطرح کرد: انسان ها به واسطه انسان بودن قابل احترام هستند و نه به خاطر دین و آیینشان.

,

فرماندار تازه منصوب شده گلپایگان پاسخگویی را تکلیف یک فرماندار دانست و تصریح کرد: همه دستگاه های اجرایی و به خصوص دستگاه فرماندار باید در همه حوزه ها پاسخگوی مردم باشد.

,

یارمحمدیان با بیان اینکه پست مدیریت به معنای خدمت است و ساعت خواصی برای آن تعریف نشده است، گفت: مدیران کارمند ساده نیستند و باید در تمام ساعات پویا و فعال باشند.

,

شعار مرگ بر سرمایه دار شعار غلطی است و باید دست سرمایه دار را بوسید

, شعار مرگ بر سرمایه دار شعار غلطی است و باید دست سرمایه دار را بوسید, شعار مرگ بر سرمایه دار شعار غلطی است و باید دست سرمایه دار را بوسید,

وی با اشاره به اینکه درِ اتاق مدیران کشورهای پیشرفته صنعتی به دو قشر صاحبان علم و خلاقیت و صاحبان سرمایه همواره باز است، خاطرنشان کرد: شعار مرگ بر سرمایه دار شعار غلطی است و باید دست سرمایه دار را بوسید.

,

فرماندار گلپایگان با تاکید بر جذب و احترام به سرمایه دار و حذف بروکراسی اداری، بیان کرد: در برخی کشورهای پیشرفته صدور مجوزها به شش ساعت رسیده در صورتی که ما حتی در طی شش ماه نیز قادر به صدور مجوز نیستیم.

,

یارمحمدیان جذب اعتبار عمومی را وظیفه فرمانداری دانست و اعلام کرد: باید بر در خانه تک تک شهروندان و گروهای ذی نفوذ رفت و آنها را جذب جمهوری اسلامی کرد.

,

وی با بیان اینکه به دنبال منافع دستگاه خود بودن غلط است و منافع مردم در اولویت باشد، تشکیل اتاق های فکری با حضور افکار متفاوت برای جلوگیری از عقلانیت محدود لازم دانست و گفت: توجه نکردن به آینده و آینده پژوهی از مشکلات کشور ماست.

,

یکی از مهم ترین مسایل در شهرستان مساله تامین آب است

, یکی از مهم ترین مسایل در شهرستان مساله تامین آب است, یکی از مهم ترین مسایل در شهرستان مساله تامین آب است,

نماینده شهر گلپایگان و خوانسار، در ادامه بیان کرد: یکی از مهم ترین مسایل در شهرستان مسئله تامین آب کشاورزی، حقابه کشاورزان و مدیریت سد کوچه ری است.

, یکی از مهم ترین مسایل در شهرستان مسئله تامین آب کشاورزی، حقابه کشاورزان و مدیریت سد کوچه ری است.,

بختیار با اشاره به اینکه گلپایگان منطقه کشاورزی و دامداری است، خاطرنشان کرد: روزی گلپایگان به خاطر در اختیار داشتن 60 هزار گاو شیری و تامین شیر به هلند ایران مشهور بوده است که امروزه این تعداد به 30 هزار گاو تقلیل یافته است.

,

وی با بیان اینکه حدود 10 هزار هکتار از اراضی پایین دست و تالاب شور گلپایگان که یکی از زیباترین تالاب ها بوده خشک شده است، گفت: برای احیای تالاب و اراضی خشکیده گلپایگان اقداماتی صورت گیرد و سندحقابه گلپایگان امروز در دست مردم گلپایگان است و در کمیسیون تخصیص آب وزارت نیرو به تصویب رسید.

,

بختیار با بیان اینکه یکی از مهم ترین مشکلات و چالش ها تعیین مدیریت سد کوچه ری و سپردن آن به شرکتی بی طرف که منافع همه ذی نفعان را تامین کند است، تصریح کرد: نصب کنترل در خروجی خط لوله آب به قم و سرریز انجام شده است و به طور آنلاین در سازمان مدیریت آب کشور انجام شده است.

,

از 6 هزار فرآیند سخت گیرانه سرمایه گذاری 800 فرآیند را کاهش دادیم

, از 6 هزار فرآیند سخت گیرانه سرمایه گذاری 800 فرآیند را کاهش دادیم, از 6 هزار فرآیند سخت گیرانه سرمایه گذاری 800 فرآیند را کاهش دادیم,

عضو فراکسیون تولید و اشتغال مجلس بیان کرد: از 6 هزار فرآیند سخت گیرانه سرمایه گزاری 800 فرآیند آن را کاهش دادیم.

,

بختیار با اشاره به اینکه هنوز 5 هزار فرایند سخت و پیچیده برای سرمایه گزاری وجود دارد، یاداور شد: استان اصفهان شرایط سخت گیرانه تری را برای سرمایه گذاری در خود دارد.

,

وی با بیان اینکه برای اشتغال راهی جز سرمایه گذاری نداریم، تصریح کرد: برای اشتغال جوانان باید فضای کسب کار در کشور و به تبع آن استان و شهرستان فراهم باشد این در صورتی است که در استان فضای سرمایه گذاری فضای مناسبی نیست.

,

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار، اضافه کرد: سرمایه گذار در استان اصفهان با چالش ها و یروکراسی فراوانی مواجه می شود.

,

انتهای پیام

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه