اخبار داغ

امام جمعه نایین در مراسم تجلیل از فعالان فرهنگی:

خودسازی رهاورد ماه مبارک رمضان و افزایش روحیه دینی و انقلابی است

خودسازی رهاورد ماه مبارک رمضان و افزایش روحیه دینی و انقلابی است
امام جمعه نایین گفت: خودسازی رهاورد ماه مبارک رمضان و افزایش روحیه دینی و انقلابی است و باید با دلی سرشار از ایمان و اعتقادات قلبی دینی و عقلی به دیگر ماه های سال قدم نهاد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام سید علی سجادی در مراسم تجلیل از فعالان فرهنگی، هنری و قرآنی نایین که توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شده بود، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان، ماه خدا سرشار از خیر و برکت است و از جمله مواردی که می تواند بر زیبایی این ماه بیفزاید، حضور فعالانه و مجاهدانه اصحاب فرهنگ و هنر و قرآنی بود که بر زیبایی و درک و فهم این ماه افزود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی افزود: خودسازی رهاورد ماه مبارک رمضان و افزایش روحیه دینی و انقلابی است و باید با دلی سرشار از ایمان و اعتقادات قلبی دینی و عقلی به دیگر ماه های سال قدم نهاد.

,

امام جمعه نایین ادامه داد: باید با استفاده از اساتید حوزه تفسیر، تجوید و قرائت بکوشیم نیروهای جوان و متعهد را در زمینه های مختلف قرآنی پرورش دهیم.

,

وی ابراز کرد: باید فرهنگ قرآن جامعه ما را متحول کند و بتوانیم اهداف انقلاب اسلامی را در پرتو قرآن و عترت که دو ستون مهم دین اسلام است جامه عمل بپوشانیم.

,

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نایین نیز هدف از برگزاری این مراسم را ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی در سطح جامعه و انس نسل جوان با قرآن و مصونیت از هجمه های فرهنگی عنوان کرد.

,

ماشااله فخارزاده با اشاره به نقش فعالان قرآنی افزود: اگر ما سبک زندگی خود را قرآنی کنیم قطعا بسیاری از مشکلاتی که در جامعه با آن مواجه هستیم حل خواهد شد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه