اخبار داغ

دیدگاه متناقض استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به رسانه ها/وقتی رسانه های اصلاح طلب هم از احمدی قطع امید میکنند

دیدگاه متناقض استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به رسانه ها/وقتی رسانه های اصلاح طلب هم از احمدی قطع امید میکنند
کهگیلویه و بویراحمد طی 10 ماه مدیریت استاندار کهگیلویه و بویراحمد شاهد التهابات زیادی در عرصه های مختلف بود. موضوعاتی که شاید دلایل متفاوتی را شامل میشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، مدتی است که عملکرد استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد از تریبون های مختلف رسانه ای در حال ارزیابی است. آنچه که در مجموع، از زبان اکثریت رسانه های اصلاح طلب، اصولگرا و مستقل مطرح میشود، ضعف عملکردی احمدی در برخی حوزه هاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

کهگیلویه و بویراحمد طی  10 ماه مدیریت استاندار کهگیلویه و بویراحمد شاهد التهابات زیادی در عرصه های مختلف بود. موضوعاتی که شاید دلایل متفاوتی را شامل میشود.

,

 

,

تحلیلگران دلیل عمده این ضعف را نداشتن سابقه اجرایی احمدی می دانند و وی را یک مدیر سیاسی می بینند تا یک مدیر عمرانی و اشتغال. تحلیلی که شاید درست باشد!

,

 

,

در این بین کم توجهی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به رسانه ها، خصوصا رسانه های اصلاح طلب توسط مدیران ستادی و پایین دستی وی اعتراضات عمده ای را در بر داشته است.

,

 

,

بگونه ای که این موضوع تا سطوح کشوری بازتاب زیادی داشته است و برخی رسانه ها از عملکرد مجموعه رسانه ای استانداری انتقادات زیادی دارند. اگرچه در نشست شب گذشته اصلاحطلبان استان نیز به فوریت به آن پرداخته شد. موردی که شاید بهتر است احمدی به دلایل آن با ذره بین نگاه کند، شاید درست و شاید اشتباه باشد.

,

 

,

, ,

 

,

سیاست احمدی مبتنی بر نگاه یکسان رسانه ایست در حالیکه سیاست های مدیران پایین دستی و ستادی در عمل اینگونه نیست و به مذاق خیلی ها خوش نیامده است.

,

 

,

آنچه که شاید احمدی را از گیر و داد انتقادات، خصوصا در حوزه رسانه باز میدارد، نفسی تازه یا حتی بهتر بگوییم کمک نفسی جدید به این حوزه است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه