اخبار داغ

فرماندار شهرستان شهریار:

با دستگاه های متخلف در ساخت و سازهای غیر مجاز، قطعا برخورد می شود

با دستگاه های متخلف در ساخت و سازهای غیر مجاز، قطعا برخورد می شود
فرماندار شهرستان شهریار گفت: متاسفانه ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان شهریار به صورت قارچ گونه در حال افزایش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  پایگاه خبری راه مبین ، نورالله طاهری فرماندار شهرستان شهریار در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به موضوع ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح شهرستان شهریار گفت: متاسفانه ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان شهریار به صورت قارچ گونه در حال افزایش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری راه مبین, پایگاه خبری راه مبین, پایگاه خبری راه مبین,

فرماندار شهرستان شهریار ادامه داد: ساخت و سازهای غیر مجاز یکی از مهم ترین معضلات شهرستان شهریار است، به همین دلیل لازم است راه حلی اساسی برای رفع این مشکل پیدا کنیم.

,

وی گفت: متاسفانه نابسامانی در مدیریت شهری مشهود است چرا که واحدهای صنعتی در کنار مناطق مسکونی ساخته شده و یا باغ ها برای ساخت وسازها تخریب می شوند.

,

طاهری ادامه داد: روند ساخت وسازهای غیر مجاز در شهرستان شهریار از سال های قبل آغاز شده و تاکنون شاهد برخوردی جدی برای مقابله با این موضوع نبودیم، در صورت ادامه این روند بالاترین مقام اجرایی شهرستان تا شهرداران، بخشداران و حتی دهیاران مقصر هستند.

,

وی افزود: روند تفکیک باغات و اراضی کشاورزی و قطع درختان به منظور ساخت و ساز، باعث نگرانی است و همه باید با کمک یکدیگر این پدیده ناپسند را ریشه کن کنیم.

,

فرماندار شهرستان شهریار افزود: هر بنای غیر مجازی که در سطح شهرستان شهریار احداث می شود نشان دهنده کوتاهی یک مسئول است، ما در این موضوع کوتاهی نخواهیم کرد و با دستگاه متخلف قطعا برخورد لازم صورت می گیرد.

,

وی بیان کرد: نمی توانیم به راحتی بنشینیم و نظاره گر نابسامانی در یکی از مهم ترین بخش های وظایف مدیریت شهری باشیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه