اخبار داغ

نماز عید سعید فطر در استان بوشهر اقامه شد

نماز عید سعید فطر در استان بوشهر اقامه شد
نماز عید فطر با حضور پرشور مردم ولایتمدار و مومن استان بوشهر در سراسر استان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سپاس؛ در بوشهر این آیین به امامت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در مصلی برگزار شد و مردم استان بوشهر بار دیگر جلوه های زیبایی به نمایش گذاشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

نماز عید فطر در مصلی های شهرها و مساجد و بقعه متبرکه در استان بوشهر نیز برگزار شد.

,

یکی از شهروندان بوشهری در حاشیه برگزاری نماز عید فطر به خبرنگار سپاس گفت: برگزاری متمرکز نماز عید فطر بر شکوه آن می افزاید و امسال گستردگی و حضور پرشور مردم چشم نواز بود.  

,

وی گفت: خیلی از شهروندان به دلیل تکمیل ظرفیت مصلی بوشهر نماز خود را بیرون از مصلی و در خیابان های اطراف اقامه کردند و امیدوارم در سال های آینده مکانی با ظرفیت بیشتر در نظر گرفته شود.

,

این شهروند ادامه داد: برکات ماه مبارک رمضان در زندگی فردی و اجتماعی محسوس است و کاهش جرایم در این ماه نشان از تاثیر دین و معنویت در تعالی جامعه دارد.

,

به گزارش سپاس؛  بنا بر اعلام رئیس پلیس فتای استان بوشهرکلاهبرداران مجازی با راه‌اندازی سایت‌های اینترنتی جعلی و سوءاستفاده از عناوین دروغین وابسته به مؤسسات خیریه، کمیته امداد و سازمان‌های مورد اعتماد و ارائه شماره حساب شخصی، شهروندان را فریب داده و تمامی فطریه و زکات آنان به حساب‌های جعلی واریز می‌شود و لازم است در این باره موارد امنیتی رعایت شود.

,

بنا بر اعلام ستاد نماز جمعه استان بوشهر مبلغ نقدی زکات فطره  به ازای سه کیلوگرم گندم برای هر نفر در شهر بوشهر 6 هزار تومان تعیین شده است و با توجه به اینکه جمعه عید سعید فطر است نماز جمعه برگزار نمی شود.

,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه