اخبار داغ

نماز با شکوه عید فطر در پیشوا اقامه شد

نماز با شکوه عید فطر در پیشوا اقامه شد
مردم شهرستان پیشوا به شکرانه یک ماه روزه داری و عبادت، نماز عید سعید فطر را با شور و شکوهی خاص در آستان مقدس حضرت جعفربن موسی الکاظم (ع) اقامه نمودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امام جمعه  شهرستان پیشوا در خطبه های نماز عید فطر با تبریک این عید خجسته به ملت بزرگ ایران و به همه مسلمانان اظهار داشت: عبادات و روزه داری مردم در روزهای گرم و طولانی ماه مبارک رمضان موجب جلب رضایت پروردگار عالم است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود:روز عید، روز شروع دوباره و تولد مسلمین و مانند بهار برای گیاهان و درختان است ،یوم الله فطر روز اطاعت، یکپارچگی ، یاس شیطان و پیروزی انسان های مومن، سرکوبی اختلاف و کینه ها چه در مباحث فردی و خانوادگی و کلان کشوری و سیاسی است.

,

حجت الاسلام باقری بیان کرد: امروز پس از یک ماه روزه داری و بندگی شکرگزار نعمت های الهی هستیم و به طور قطع نیکوکاران پاداش خود را در این روز دریافت خواهند کرد.

,

وی در ادامه ضمن تقدیر از بانیان برگزاری مراسم های معنوی در ماه رمضان گفت: در ماه معنویت و اشتی با خداوند متعال  کارهای فرهنگی و تبلیغی و دینی در سطح مساجد و توسط هیات امنا و روحانیت و مداحان و قاریانی که قدم در راه اعتلای معنویت برداشتند،صورت پذیرفت.

,

 باقری افزود:تلاش و صبرمسئولان نیروهای انتظامی و امنیتی ، اطلاعات،شورای تامین شهرستان و سپاه پاسداران که مسئولیت برقراری امنیت مراسم های ملی و مذهبی  را بر عهده داشتند قابل تقدیر بود.

,

امام جمعه شهرستان پیشوا ضمن تقدیر از حضور حداکثری مردم برای شرکت در مراسم های ملی و مذهبی تاکید کرد:عده ای عمدا و از روی جهل سیاه نمایی میکنند و بیان میکنند توجه مردم  نسبت به مسائل معنوی کمرنگ شده است ،این افراد یا نمیدانند یا تعمدا میگویند یا در این مراسم شرکت نکرده و از حضور مردم اطلاعی ندارند.

,

 

,

وی در پایان گفت: مسئولان باید قدر مردمی که پای ارزشهای دینی و اسلامی ایستاده اند بدانند،در مکان های مقدس مردم با حضور حداکثری و بالای ۱۵ هزار نفر ،هر سه شب قدر برگزار نمودند و همچنین حضور حداکثری در نماز جمعه و شب قدر ۹۵ درصدی بود.

,

 

,


 

, , , ,
,

, , ,

انتهای پیام/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه