اخبار داغ

ائمه جمعه شهرستانهای استان زنجان در خطبه‌های نماز عید فطر:

امروز ایران با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت، قدرت تاثیر گذار منطقه است/ با اتحاد می‌توان در مقابل دشمنان ایستاد

امروز ایران با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت، قدرت تاثیر گذار منطقه است/ با اتحاد می‌توان در مقابل دشمنان ایستاد
ائمه جمعه شهرستانهای استان زنجان با اشاره به قدرت ایران اسلامی تاکید کردند که امروز ایران با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت، قدرت تاثیر گذار منطقه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نماز عید فطر صبح امروز همزمان با سراسر کشور در شهرستانهای استان زنجان برگزار که حضور پرشور مردم شکوه ویژه‌ای به این مراسم داده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های نماز جمعه عید سعید فطر با بیان اینکه امروز روز شرافت پیغمبر(ص) و مسلمین است، اظهار کرد: هیچ کس در این ماه دست خالی نبوده بنابراین سعی کنیم این تقوا و صفای باطنی را که به همه دست داده را نگه داریم.

,

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در نماز عید فطر ابراز کرد: امسال طبق فرموده مقام معظم رهبری در راهپیمایی روز قدس نیز شاهد حضور باشکوه مردم بودیم، توطئه‌ای که استکبار و در پشت صحنه آمریکا و برخی از کشورهای عربی مدعی مسلمانی طرح ریزی کرده و تصمیم گرفته بودند معامله بزرگ قرن را انجام دهند سبب شد تا مردم امسال حضور باشکوهی را رقم بزنند.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس عنوان کرد: این اقدام آمریکا به خاطر این بود که صورت مسئله را پاک کنند.

,

وی با اشاره به توجه مسلمانان به مسئله قدس تصریح کرد: جهان اسلام بیدار شده و به این نتیجه رسیدند که با اتحاد می‌توان در مقابل دشمنان ایستاد.

,

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه امروز ایران با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت ام القرای جهان اسلام و قدرت تاثیر گذار منطقه است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر چهار دهه از انقلاب اسلامی سپری می‌شود، یک دهه توسط امام راحل با قدرت و صلابت رهبری و مدیریت شده و مقام معظم رهبری نیز سه دهه کشتی انقلاب را با قدرت و صلابت تمام به پیش برده است.

,

وی بیان کرد: دنیا می‌داند و کسانی که نمی‌دانند نیز بدانند که خط قرمز برای ما اصول تبیین شده امام(ره) و راهنمایی‌های امام مسلمین مقام معظم رهبری است، این خط قرمز این بار حساس‌تر بوده و باید به آن توجه ویژه داشت.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به تجربه برجام اظهار کرد: مقام معظم رهبری بارها تاکید داشتند که به آمریکا ندارند اما با خروج آمریکا از برجام به همه ثابت شد که آمریکا قابل اعتماد نیست.

,

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص سه کشور اروپایی امضا کننده برجام خاطرنشان کرد: این کشورها نیز قابل اعتماد نیستند و باید خطوط قرمز در مذاکره با این کشورها رعایت شود.

,

آیت‌الله خاتمی بیان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری ما نمی‌پذیریم که هم تحریم‌ها را تحمل کنیم و هم محدودیت‌های هسته‌ای ادامه داشته باشد.

,

حجت‌الاسلام زاهدی پور امام جمعه ماهشنان نیز در خطبه‌های نماز عید فطر این شهر با دعوت از مردم به رعایت تقوی الهی برکات ماه رمضان را پرشمار دانست و این روز را به تمام مسلمانان و روزه‌داران تبریک گفت.

,

وی همچینین اشاره‌ای نیز به موضوعات روز داشت و به لزوم بصیرت‌افزایی در شرایط فعلی تاکید  کرد.

,

امام جمعه ابهر نیز در خطبه‌های نماز عید فطر این شهر به فضایل و برکات ماه مبارک رمضان اشاره داشت و تاکید کرد: ماه رمضان ماه بندگی خدا بوده که امسال توفیق پیدا کردیم در این ماه مهمان خداوند متعال باشیم.

,

امام جمعه قیدار نیز با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر گفت: این روزها برای مسلمانان روزهای بزرگی هستند.

,

امام جمعه طارم نیز با اشاره به اینکه ماه رمضان آثار و برکات زیادی دارد، ابراز کرد: این فرصتی است که خداوند متعال در اختیار بندگانش قرار داده که باید از آن به نحو احسن استفاده کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه