اخبار داغ

همزمان با عید سعید فطر؛

ندای «اللهم اهل الکبریا و العظمه»در سراسر استان هرمزگان طنین انداز شد

ندای «اللهم اهل الکبریا و العظمه»در سراسر استان هرمزگان طنین انداز شد
نماز عید فطر، به عنوان پایانی پرشور بر ماه میهمانی خدا در سراسر استان هرمزگان باشکوه هرچه تمام‌ تر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ مردم مومن و انقلابی در سراسر استان هرمزگان، صبح امروز وضو گرفته و فوج فوج برای اقامه نماز سپاس از پروردگار برای توفیق روزه داری در رمضان خود را به اماکن برگزاری نماز عید فطر رساندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  هرمز,

همه مردم اعم از کودک و بزرگ آمدند تا تا این عید بزرگ، عید بندگی را به یک دیگر تبریک بگویند و در کنار یکدیگر با نوای" اللهم اهل الکبریا و العظمه ..." خدا را فریاد بزنند.

,

بندرعباس:

, بندرعباس:, بندرعباس:,

نماز عید فطر در بندرعباس برگزار شد

, نماز عید فطر در بندرعباس برگزار شد, نماز عید فطر در بندرعباس برگزار شد,

صبح امروز همزمان با سراسر کشور ایران اسلامی ، هرمزگانی های مومن و متدین بعد از یک ماه روزه داری به شکرانه توفیق بندگی در ماه رمضان در صفوفی مرتب به گستره خلیج همیشه فارس به درگاه خداوند متعال سجده شکر به جا آوردند.

,

مؤمنان هرمزگانی بعد از یک ماه روزه‌داری و دوری از خوردن و آشامیدن و محرمات از اولین ساعات با حضور در مصلاها و میادین اصلی شهر با نماز جماعت صبح و خواندن ادعیه‌های مختلف و پرداخت زکات فطریه در ایستگاه‌ های برپا شده نماز عید سعید فطر را با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار کردند.

,

نماز عید فطر نماز شکر است که جانمازی دارد چون چشمه و مهری از جنس نور، سنگ از پشت این رکعت های عاشقانه پیدا است، تمام ذرات این نماز متبلور از لطف معبود ازلی و ابدی است.

,

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه در هرمزگان صبح امروز در خطبه های نماز عید فطر بندرعباس با اشاره به اینکه غفلت باعث نابودی همه امور می شود، اظهار کرد: اگر چه جامع به سوی سعادت پیش برود اما غفلت در آن باعث نابودی می شود.

,

امام جمعه بندرعباس روز عید فطر را از بهترین ایام دانست و گفت: در روز عید فطر باید بهترین کارها را انجام داد تا خداوند بهترین امورات را برای ما رقم بزند.

,

نعیم آبادی عنوان کرد: تکمیل ساخت مسجد جامع در بندرعباس نیارمند یاری و کمک کردن همه افراد است زیرا نیاز هر شهر داشتن مسجد جامع بزرگ برای برگزاری مراسمات است.

,

وی خاطر نشان کرد: خلیل تختی نژاد دومین شهید مدافع حرم هرمزگان ، برای تمام جوانان هرمزگانی الگو است.

,

پارسیان:

, پارسیان:, پارسیان:,

زخم های زیادی بر پیکر امت اسلامی وجود دارد/ قدرت موشکی کره شمالی، آمریکا را رام کرد

, زخم های زیادی بر پیکر امت اسلامی وجود دارد/ قدرت موشکی کره شمالی، آمریکا را رام کرد, زخم های زیادی بر پیکر امت اسلامی وجود دارد/ قدرت موشکی کره شمالی، آمریکا را رام کرد,

به گزارش پارسیان خبر؛ حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان با تبریک عید بزرگ فطر، اظهار کرد: مردم در این روز خداوند را با هشت ویژگی صدا می زنند و آن چه را که همه انبیا می خواهند طلب می کنند و از آن چه دوری می کنند استدعای دفع آن را دارند.

, پارسیان خبر,

میرزایی با قدردانی از حضور بی سابقه مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: این حرکت عظیم مردم حقیقتا به عنوان یکی دیگر از افتخارات ملت بزرگ ایران انقلابی است.

,

خطیب روز عید با اشاره به مسایل دنیا روز جهان، اعلام کرد: زخم های زیادی بر پیکر امت اسلامی در یمن، بحرین و فلسطین اشغالی است و ملت ما بر اساس اصول و مبانی اسلامی، حامی همیشگی مظلومان عالم است و از همه ظالمان عالم اعم از آمریکا، اسرائیل و آل سعود برائت و بیزاری می کند.

,

وی، با اشاره به دلسوزی نخست وزیر کودک کش و قصاب خون آشام فلسطینی ها در رابطه با کمبود آب در ایران، عنوان کرد: گویا این جلاد ابله ملتفت نیست که این نقش، او را به یک دلقک در نزد ایرانیان فهمیم تبدیل می کند تا مکاری که بتواند دلبری کند.

,

امام جمعه شهرستان، همچنین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص سه جبهه قاسطین، ناکثین و مارقین، تصریح کرد: هدف همه فشارهای روانی و اقتصادی این است که به دروغ، القاء سایه جنگ بر سر مردم ایران راه می اندازند تا این که بتوانند ما را بر میز مذاکره بر سر عزت و اقتداری که محصول خون هزاران شهید است بکشانند و این خواب پریشان آنان مبنی بر زیر پا گذاشتن عزت و اقتدار موشکی و منطقه ای هرگز تعبیر نمی شود.

,

میرزایی با اشاره به مذاکرات آمریکا با کره شمالی، گفت: مهمترین موضوعی که توانست آمریکا را در این مذاکرات رام کند قدرت اتمی کره شمالی بود و الا آمریکا سالیان دراز است که می خواهد کره را منزوی کند.

,

خطیب نماز جمعه پارسیان، خطاب به مسئولان، اضافه کرد: مراقب باشیم عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران را زیر پایمان له نکنیم و آن را با کدخدا و کدخدا پرستان معامله نکنیم، زیرا شعار ما می توانیم شعار عزت و غیرت و قرآن و خلاف آن خواسته دشمن است.

,

وی خاطر نشان کرد: نظام اسلامی ایران همچنان که در چهل سال گذشته گردنه های سختی را پشت سر گذاشته است ان شاءالله با عزت و عظمت از توطئه های پیشرو عبور خواهد کرد.

,

رئیس شورای فرهنگی شهرستان در پایان از همه مردم در جهت صرفه جویی در اب و برق درخواست کرد.

,

حاجی آباد:

, حاجی آباد:, حاجی آباد:,

نماز عید فطر با حضور گسترده مردم حاجی آباد برگزار شد

, نماز عید فطر با حضور گسترده مردم حاجی آباد برگزار شد, نماز عید فطر با حضور گسترده مردم حاجی آباد برگزار شد,

به گزارش پیارم ، با حضور پرشور مردم و مسئولان حاجی آباد، نماز عید فطر همزمان در بخش ها، مساجد و امامزاده سید محمد(ع) این شهرستان برگزار شد.

,

حجت الاسلام مختاری، امام جمعه شهرستان حاجی آباد پس از اقامه نماز عید فطر، اظهار کرد: عید سعید فطر، عید کسانی است که از عرصه های جهاد با نفس سرافراز برگشته و بافطرت خدایی خویش پیمانی دوباره بسته اند.

,

امام جمعه حاجی آباد افزود: این ماه خود سازی و فرصت دوباره ای تا دردمندان را حس کنیم و بادشمنان خدا دشمن و بادوستان خدا دوست باشیم.

,

حجت الاسلام مختاری بیان کرد: انقلاب ما یک انقلاب اسلامی بر پایه عدالت خواهی شکل گرفته  و همیشه حامی مردم ضعیف است و ما از همه مسلمان عالم در هرجای دنیا که باشند حمایت می کنیم و به فضل خدا دشمنان جهان اسلام و مسلمانان روز به روز ضعیف تر شده و می شوند و اسرائیل امروز دیگر قدرت قبل را ندارد و دارد عقب نشینی می کند.

,

 

,

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به برجام، افزود: مقام معظم رهبری در همان ابتدای مذاکرات گفتند که من به این مذاکرات خوشبین نیستم  و به دشمنان نمی شود اعتماد کرد ولی مسئولان کشور گوش به سخنان مقام معظم رهبری ندادند و خطوط قرمز را رد کردند و امروز هم دیدیم که برجام برای مردم و کشور ما هیچ منفعتی نداشت .

,

مختاری تصریح کرد: برجام از طرف آمریکا که کاملا لغو شد و به کشور های اوپایی هم نمی شود اعتماد کرد، زیرا سگ زرد برادر شغال است اروپای ها با آمریکا هم پیمان هستند و هیچ گاه در جهت منافع ما تصمیمی نمی گیرندو به برجام اروپایی هم نمی توان امید بست و برجام از جانب اروپا هم تمام شده است.

,

وی خطاب به مسئولان کشوری،خاطر نشان کرد: به فکر مشکلات اقتصادی با استفاده از ظرفیت داخلی و درونی کشور باشید و مشکل گرانی و اشتغال را حل کنید مشکل گرانی را یک مشکل روانی ندانید گرانی حاصل بی عرظگی مسئولان کشوری است.

,

کیش:

, کیش:, کیش:,

نماز عید سعید فطر در جزیره کیش برگزار شد

, نماز عید سعید فطر در جزیره کیش برگزار شد, نماز عید سعید فطر در جزیره کیش برگزار شد,

به گزارش کیش پرس، در مراسم پرفیض نماز عید سعید فطر که با حضور مردم مومن و خداشناس جزیره کیش و مسئولان برگزار شد.

,  کیش پرس, ، ,

حجت الاسلام احمد حسن زاده، امام جمعه کیش با توصیه به رعایت تقوی الهی در تمام شئون زندگی، اظهار کرد: براساس آموزه های دینی همه ماه موظف به تحصیل و حفظ تقوی هستیم.

,

امام جمعه کیش افزود: باید بدانیم اگر ماه رمضان و شبهای قدر به پایان رسید اما خدای ماه رمضان و وحدت آفرین همواره حضور داشته و پایان و عدول ندارد.

,

حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه تلاش کنیم تا همواره در راستای رضای خدا حرکت کرده و تلاش و کوشش کنیم، افزود: تقوی خیردنیا و آخرت است و اگر ما به دنبال خیر دنیا و آخریت هستیم باید از خداوند متعال اصل تقوی را درخواست کنیم.

,

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام(ص) تاکید کرد: تقوی روزی هر انسانی شود خیردنیا و آخرت نصیب وی خواهد شد.

,

خطیب جمعه کیش با تبریک عید سعید فطر به مسلمانان جهان و کیشوندان به اشاره به فرموده حضرت علی (ع): عید فطر، عید کسی است که خداوند روزه او را قبول کرده است.

,

 

,

حجت الاسلام حسن زاده با تاکید بر پرداخت زکات فطر پس از یک ماه بندگی خالصانه به درگاه الهی، زکات فطر را مایه خیر دنیا و آخرت خواند افزود: فایده دنیوی ادای زکات فطر سلامتی انسان در طول سال و فایده معنوی آن پذیرش اعمال و روزه از سوی خداوند است.

,

وی با تقدیر از اقشار مختلف مردم جزیره کیش در برگزاری شکوهمند روزها و شب های ماه مبارک رمضان و شب های بزرگ قدر، خاطر نشان کرد: حضور پرشکوه مردم مومن و مسلمان جزیره کیش، مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج، اصحاب رسانه و به ویژه صدا و سیمای مرکز کیش در برگزاری مراسم ماه مبارک رمضان قابل تحسین و تقدیر است.

,

مردم مومن و خداجوی جزیره کیش در نماز عید فطر که در مصلا برگزار شد به شکرانه یک ماه بندگی و روزه داری با اقامه نماز عید سعید فطر شکرانه سلامت و روزه داری به جای آورده و در الهم اهل کبریا و العظمه با ذکر عظمت الهی برای برقراری اسلام در تمامی جهان و پیروزی مسلمانان دست  نیاز به سوی بی نیاز مطلق  گشودند.

,

سیریک:

, سیریک:, سیریک:,

نماز عید بندگی و قرب الهی در شور و شوق شیعه و سنی سیریک + تصاویر

, نماز عید بندگی و قرب الهی در شور و شوق شیعه و سنی سیریک + تصاویر, نماز عید بندگی و قرب الهی در شور و شوق شیعه و سنی سیریک + تصاویر,

به گزارش آذینی ،یکی از مهمترین اعمالی که مردم مسلمان شیعه و سنی در شهرستان سیریک انجام می دهند قبل از خواندن نماز عید فطر حضور بر سر قبور مطهر شهداء، آرامستان ها و  قرائت فاتحه و عطر افشانی و غبارروبی قبور مطهر و همه مردگان است که به عنوان یک سنت برای همه مردم این منطقه به یک فرهنگی و رسم و رسوم تبدیل شده است.

, آذینی,

همه مردم با شرکت در نماز عید و اقامه نماز و تبریک دسته جمعی همه مردان و زنان به یکدیگر از صبح تا غروب به دیدن اقوام ، بستگان و دوستان می روند و این مسئله تا سه روز به عنوان اعیاد خجسته عید سعید فطر در میان مردم شهرستان سیریک ادامه دارد.

,

 

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

رودان:

, رودان:, رودان:,

مسئولان به داد مستضعفین و اقشار ضعیف برسند/ این گرانی ها اخیر سرسام آور است

, مسئولان به داد مستضعفین و اقشار ضعیف برسند/ این گرانی ها اخیر سرسام آور است, مسئولان به داد مستضعفین و اقشار ضعیف برسند/ این گرانی ها اخیر سرسام آور است,

به گزارش رودان نیوز؛حجت الاسلام دکتر مهدی رحمانی، امام جمعه رودان در خطبه های نماز عیدسعیدفطر در شهرستان با اشاره به یک ماه بندگی و عبادت در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: این سرمایه معنوی که در روزه داری ها، استغفارها، شب زنده داری ها بدست آوردیم را باید حفظ کنیم و در مراقبت از انجام واجبات و ترک محرمات، نیکی به بندگان خدا، دستگیری از ایتام وضعفا و به شرکت در کار خیر دقت و توجه کنیم.

,  رودان نیوز,

امام جمعه رودان با اشاره به دیدار ترامپ با رهبر کره شمالی، افزود: به گفته رسانه ها، ترامپ مذاکره کننده خوبی نیست اما شیاد خوبی است و این دیدار در یک جو عجیب و غریبی صورت گرفت.

,

حجت الاسلام دکتر رحمانی ادامه داد: وقتی که رهبر کره شمالی خواست آن تفاهم نامه را امضا کند دستور داد آن خودکار را ضدعفونی کنند و بعد امضا کرد و نشان داد هیچ اعتمادی به آمریکایی ها ندارد و جایی که آمریکایی ها وجود داشته باشند هیچ امنیت و اعتمادی وجود ندارد.

,

وی تصریح کرد: همه می دانند که اگر سلاح های پیشرفته هسته ای کره شمالی نبود و برد موشک های کره به کاخ های آمریکا نمی رسید هرگز آمریکا تن به مذاکره نمی داد، همان بلایی که بر سر لیبی آورد بر سر کره هم می آورد.

,

امام جمعه رودان اضافه کرد: تا زمانی که کشورهای ضعیف توسری خور هستند آمریکایی ها تو سرشون می زند اما اگر احساس کرد قدرت مقابله با آن را ندارد عقب نشینی می کند، مثل آمریکا مثل سگ است، سگ اگر پارس کرد و فرار کردی دنبالت می کند اما اگر ایستادی بر می گردد.

,

دکتر رحمانی با اشاره به شهادت امانی، بخارایی،نیک نژاد و هرندی در 26خردادسال 42، اظهار کرد: این 4 شهید بخاطر حمایت از اسلام و مرجعیت اعدام شدند و وقتی پای چوبه دار می رفتند سینه ها جلو وسرهاشون را بالا گرفتند و گفتند تا تاریخ بداند که هرگز سرخم نکردیم و تن به ذلت ندادیم.

,

وی در بخش دیگری از سخنانش با تشکر از حضور حماسی و چشمگیر مردم در راهپیمایی روز قدس، خاطرنشان کرد: باید قدر این مردم را دانست، مسئولان جلوی مشکلات را بگیرند، این گرانی ها اخیر سرسام آور است به داد مستضعفین و اقشار ضعیف برسند، این وضعیت عده زیادی را به ستوه آورده است.

,

میناب:

, میناب:, میناب:,

نماز با شکوه عید فطر در میناب برگزار شد+تصاویر

, نماز با شکوه عید فطر در میناب برگزار شد+تصاویر, نماز با شکوه عید فطر در میناب برگزار شد+تصاویر,

به گزارش فرهنگ کده؛ مردم شهرستان میناب به شکرانه یک ماه روزه داری و عبادت، نماز عید سعید فطر را با شور و شکوهی خاص در جوار مسجد جامع این شهر اقامه کردند.

, فرهنگ کده,

حجت الاسلام محمد بنی‌خزائی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب در سخان قبل از خطبه های نماز فطر با تبریک این عید خجسته به ملت بزرگ ایران و به همه مسلمانان، گفت: عبادات و روزه داری مردم در روزهای گرم و طولانی ماه مبارک رمضان موجب جلب رضایت پروردگار عالم است.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میناب افزود: یوم الله فطر روز اطاعت، یکپارچگی ، یاس شیطان و پیروزی انسان های مومن است و امروز پس از یک ماه روزه داری و بندگی شکرگزار نعمت های الهی هستیم و به طور قطع نیکوکاران پاداش خود را در این روز دریافت خواهند کرد.

,

حجت الاسلام معتمدی فر، امام جمعه شهرستان میناب صبح امروز در خطبه های نماز عید فطر با تبریک فرارسیدن این عید خجسته، اظهار کرد: عبادات و روزه‌داری مردم در روزهای گرم و طولانی ماه مبارک رمضان موجب جلب رضایت پروردگار و ایجاد احساس مسرّت معنوی در مردم می شود.

,

امام جمعه شهرستان میناب، حضور سرافرازانه ملت مسلمان در راهپیمایی روز جهانی قدس را تلاش مجاهدانه دانست و افزود: ملت ایران در راهپیمایی روز قدس ، زنده‌بودن و ایستادگی ملی درخصوص یکی از مهمترین مسائل جهان و تاریخ اسلام را ثابت کرد.

,

حجت الاسلام معتمدی فر با تشکر از دست اندرکاران برگزاری برنامه های انجام شده در ماه مبارک ، یادآور شد: مجالس لیاقی قدر و ضیافت های افطاری دراین شهرستان بسیار با شکوه برگزار شد و امیدوارم که مورد قبول درگاه احدیت قرار گیرد.

,

وی با اشاره به قرائت دعای ندبه در صبح عید سعید فطر تصریح کرد: ریشه کن شدن ظلم و ستم توسط نجات بخش و صاحب حقیقی آن و ویرانی خانه ظلمی که همواره درتاریخ بشریت وجود داشته، در دعای ندبه ذکر می شود.

,

امام جمعه میناب با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی تاکید کرد: افرادی در داخل به دنبال آراستن چهره آمریکا هستند درحالی که آمریکایی ها فقط از ششم تا دوازدهم تیرماه در دهه ۶۰ به صورت مستقیم و غیر مستقیم جنایت های فراوانی را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داده اند.

,

به گفته حجت الاسلام معتمدی فر ، با پشت سر گذاشتن ماه رمضان جهاد کبیرآغاز شده و ملت هوشیار می بایست درجهت مقابله با نقشه های شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی آگاه باشند.

,

وی با اشاره به بدعهدی های طرف مقابل در برجام، افزود: طرف مقابل با عدم اجرای تعهداتش در برجام به دنبال توطئه در کشور هستند اما مردم و جناح های سیاسی علاوه برگام برداشتن در مسیر رهنمود های مقام معظم رهبری، موجبات ناامیدی دشمنان را فراهم آورند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

, , ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه