اخبار داغ

دادستان مرکز مازندران:

شرایط سواحل مازندران اصلا مناسب نیست/مدیران پاسخگو باشند

شرایط سواحل مازندران اصلا مناسب نیست/مدیران پاسخگو باشند
دادستان عمومی و انقلاب مرکز مازندران گفت: سواحل ما اصلا مناسب نیست و برخی مناطق آلوده از لحاظ زیست‌محیطی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش بلاغ، سیدیونس حسینی‌عالمی طی گفت‌وگویی درباره شرایط سواحل استان افزود: شرایط سواحل ما اصلا مناسب نیست و برخی مناطق آلوده از لحاظ زیست‌محیطی است وهنوز جواب قطعی در این زمینه به این دادستانی اعلام نشده که درصورت اینکه پاسخ قطعی دریافت شد به اطلاع‌رسانی مردم خواهیم رساند. تا مردم در این مناطق شنا نکنند، چراکه این مهم جز حقوق اساسی مردم است.
 
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان درادامه بیان کرد: حق همه مردم این است از ساحل پاک و بدور از آلودگی زیست‌محیطی بهره‌مند شوند.
 
وی اظهار کرد: این مردم حقوقی دارند از جمله محیط زیست سالم، آب و هوا، فضای غیرآلوده و بدور از آلودگی که باید در اختیارشان قرار گیرد و مردم نیز باید بدانند مدیران در این زمینه پیگیر هستند.
 
وی تاکید کرد: تمام قوا باید شنونده بسیار خوب و پاسخ‌دهنده در حوزه اختیارات و مأموریت خود باشند، چرا که اگر مدیری شنونده خوبی نباشد نمی‌تواند پاسخگو باشد و در این زمینه خاطره‌ای دارم که سنگین‌ترین حکم را به متهم دادم ولی از ما تشکر کرد، پس از جلسه دادگاه که 15 سال حکم حبس دادم متهم به سمتم آمد تصور بر این بود به من حمله یا برخورد کند ولی دستم را بوسید و گفت شما مانند انسان با من برخورد کردید و بی‌حرمتی و بی‌احترامی نکردید، جرمی که مرتکب شدم را قبول دارم و اعتراضی نسبت به آن ندارم همین که حرمت انسانی من را نگه داشتید متشکرم.
 
این مسئول ادامه داد: باید مدیران پاسخگوی خوبی باشند؛ تا شنونده خوبی نباشند پاسخ‌دهنده خوبی نیز نخواهند بود، سه‌شنبه‌ها نیز سنت خوبی ایجاد شده که مردم زیادی به ما مسؤولان مراجعه می‌کنند که باید تلاش کنیم شنونده خوبی باشیم.
 
حسینی عالمی گفت: چرا ما مسؤولان حواس‌مان نیست، تمامی تلاش‌مان باید بر این باشد در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی به‌ویژه در مازندران حساسیت‌های لازم ایجاد شود، در همین زمینه باید حساسیت‌های لازم در حوزه دادستانی و مدیریت ایجاد شود به این دلیل موضوع بسیار مهمی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه